صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

قیمت
1,400,000,000 تومان
کد ملک 17445
زمین
240 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کام.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ را که در شهر جنگلی چمستان بنا شده است معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، با نگاه گرمتان ما را حمایت کنید.

همانطور که گفته شد این ویلا در شهر جنگلی چمستان نور بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می‌شود که با شهرهای آمل و نور همسایه می باشد؛ این شهر که در دامنه جنگل های سرسبز استان مازندران قرار گرفته است، دارای ویلاهای جنگلی متعددی می باشد و ساخت و ساز ویلا در این شهر طی سال های گذشته رونق بسیار چشم گیری داشته است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلا هایی که در شهر چمستان بنا شده است، نیز دیدن فرمایید.

 متراژ زمین ویلا ۲۴۰ متر می باشد که ۱۶۰ متر آن را بنای نیم پیلوت ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، یک خواب آن مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ البته این را هم بگویم که در تمامی اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 نمای زیبای ویلای نیم پیلوت که دارای طراحی خاص نیز می ‌باشد، سنگی است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل حفظ زیبایی و جذابیت طی سال ‌های طولانی، امروزه در شمال کشور طرفداران خاص و زیادی دارد، زیرا در شمال کشور تغییرات دمای هوا زیاد می باشد و سنگ در برابر این تغییرات بسیار مقاوم است.

  ویلاهای نیم پیلوت که دارای ساختاری یک و نیم طبقه ای می باشند، به دلیل داشتن قیمت مناسب و قرار گیری در بین ویلاهای میان رده، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند؛ اگر شما هم دنبال ویلا های میان رده هستید و قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های ما نیز دیدن فرمایید.

 پوشش کف ویلا سرامیک بوده و سقف آن کناف کاری می باشد که به وسیله نور مخفی، هالوژن و لوستر تزیین شده است؛ همچنین لازم به ذکر است که آشپزخانه آن نیز مجهز به کابینت و گاز رومیزی می باشد.

حیاط و فضاسازی این ویلا بسیار زیبا می باشد که به دست مهندسین و طراحان خوش سلیقه طراحی شده است که در کنار نمای سنگی زیبای آن، فضای بسیار دلنشین و چشمگیری رو به ارمغان آورده است.

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال با پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست در هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است، با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ همچنین چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر راجع به مجموعه بورس ویلا داشتید، کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت درج شده است مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17445
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره