صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس ساحلی شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس ساحلی شهرکی در نوشهر

قیمت
9,000,000,000 تومان
کد ملک 17446
زمین
203 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ساحلی شهرکی در نوشهر

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و از نعمت بزرگ سلامتی برخوردار باشید.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس ساحلی شهرکی در نوشهر با شما همراه هستیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلای دوبلکس همانطور که گفته شد، در شهر نوشهر بنا شده است؛ نوشهر از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران می باشد که به دلیل مسافر خیز بودن به یک منطقه برند در استان مازندران تبدیل شده است و افراد زیادی قصد خرید ویلا نوشهر را دارند؛ پس اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید، بهترین گزینه برای شما خرید ویلا در این شهر ساحلی و جنگلی می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۰۳ متر و زیربنای آن هم ۱۶۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر و برای راحتی شما عزیزان دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در این اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که این ویژگی برای بسیاری از افراد دارای اهمیت بالایی می باشد.

نمای ویلای شهرکی از ترکیب سیمان و گچ می باشد؛ ترکیب سیمان و گچ یک نمای بسیار زیبا و مدرن را برای این ویلا برم قانون آمده است چنانچه علاقمند به خرید ویلا نما آجر هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگ شده از ویلاهای نما جور سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 همانطور که در عنوان این آگهی بیان شد، این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته بنا شده است که امنیت این ویلا را کاملا تضمین می کند.

 این ویلای دوبلکس فول مبله بوده و دارای تجهیزات کامل می باشد البته ناگفته نماند که این تجهیزات از بهترین مارک بوده و تمامی آنها سالم می باشند؛ شما عزیزان اگر به دنبال خرید ویلا مبله هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 دوبلکس همانطور که از نامش پیداست از دو طبقه تشکیل می ‌شود؛ این تبلیغات به نوعی هر کدام مانند یک واحد جدا هستند؛ زیرا هر واحد دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد.

  این ویلا دارای تاسیسات سرمایشی کولر اسپلیت و همچنین تاسیسات گرمایشی پکیج و شوفاژ دیواری می باشد.

 طراحی داخلی ویلا بسیار مدرن و زیبا می باشد؛ به طوری که کف آن سرامیک، سقف آن کناف و چوب و همچنین دیوارهای آن نیز از کاغذ دیواری پوشیده شده است.

 

از این که سایت تخصصی املاک بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما سپاش گذاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17446
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره