صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

قیمت
2,200,000,000 تومان
کد ملک 17450
زمین
300 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ لب تو خندان و جیبتون پر پول.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار در شهر چمستان؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزنده را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراه ما باشید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد؛ این شهر که در دامنه جنگل های سر سبز، بکر و دست نخورده مازندران قرار دارد، در صنعت ساخت و ساز به ویژه ساخت و ساز ویلا توانسته است پیشرفت زیادی داشته باشد؛ به همین دلیل مناطق برند و معتبری در این شهر به وجود آمده است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا چمستان است.

 متراژ کل زمین ویلا، ۳۰۰ متر و زیربنای آن هم ۱۶۰ متر می باشد؛ دو اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان، تمامی اتاق خواب ها دارای کمد دیواری می باشند.

 طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختاری یک و نیم طبقه ای می باشند؛ ویلای نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به ویلاهای دوبلکس، در میان ویلاهای میان رده قرار دارد؛ چنانچه علاقمند به خرید ویلا نیم پیلوت هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نیم‌ پیلوت ما دیدن فرمایید.

 دکوراسیون داخلی این ویلا از متریال درجه یک تشکیل شده و زیبایی خاصی را به این ویلا بخشیده است؛ کف ویلا سرامیک، سقف آن چوب و دیوارهای آن به صورت آجری می باشند.

نمای زیبا و منحصر به فرد این ویلا آجری است؛ خرید ویلا نما آجر طرفداران خاص خودش را دارد؛ چرا که شما هم از این دسته افراد هستید کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

یکی از مهم ترین مزیت‌های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن در شمال کشور آسوده می کند.

  فضاسازی و حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد که یک فضای دلباز و آرامش‌ بخش را به ارمغان آورده است.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی ما را همراهی کردید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ به کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17450
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره