صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن لاکچری شهرکی در چمستان

خرید ویلا نما مدرن لاکچری شهرکی در چمستان

قیمت
4,500,000,000 تومان
کد ملک 17454
زمین
250 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن لاکچری شهرکی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه های محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کام.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای تریبلکس مدرن شهرکی در چمستان را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا مدرن را دارید، ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

این ویلای مدرن همانطور که مستحضرید در شهر چمستان استان مازندران بنا شده است؛ چمستان از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که با شهرستان های آمل و نور همسایه است؛ چمستان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، دارای روستاهای جنگلی متعددی می باشد که اغلب این روستاها در زمینه صنعت ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری طی سال‌های اخیر داشته اند؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای ما نیز دیدن فرمایید.

طراحی ساختاری این ویلا به صورت تریبلکس است؛ تریبلکس همانطور که از نامش پیداست، از سه طبقه تشکیل می‌ شود که هر کدام از طبقات این ویلا، به گونه‌ ای یک واحد مجزا محسوب می‌ شوند؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل ساختار مدرن و لاکچری و همچنین داشتن زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها، در دسته بندی ویلاهای لوکس قرار می‌گیرد و به همین دلیل دارای قیمت بیشتری نیز می‌ باشد.

متراژ مساحت زیربنای این ویلا ۲۵۰ متر و متراژ کل زمین آن هم ۲۵۰ متر می باشد؛ در این ویلای تریبلکس ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین ناگفته نماند که در حمام ویلا، وان دو نفره نیز تعبیه شده است.

نمای مدرن و اوکس آن، چشم انداز بسیار زیبایی برای این ویلای تریبلکس شهرکی به ارمغان آورده است؛ ویلاهای نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفته زیادی داشته اند؛ اگر شما هم از علاقه مندان به خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

چشم اندازه فوق العاده زیبای این ویلا به سمت جنگل و کوهستان می باشد که یک فضای آرامش بخشی را به ارمغان آورده است.

 طراحی داخلی این ویلا بسیار جذاب و دیدنی می باشد؛ همچنین آشپزخانه آن مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی است.

تمامی ابزار و تجهیزاتی که در این ویلای لاکچری به کار گرفته شده است، برند بوده و از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم درخواست مشاوره در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی درج شده است اقدام نمایید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه عروسی لیلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17454
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره