صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

قیمت
1,300,000,000 تومان
کد ملک 17455
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب به همراهان محترم و هم وطنان عزیز و ارجمند امیدوارم حالتون خوب باشه و تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی و نشاط بوده باشه.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن جنگلی در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزنده را دارید، این پست را از دست ندهید.

 اگر بخواهیم شهر چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این شهر با شهرستان‌ های آمل و نور همجوار است؛ موقعیت مکانی بسیار مناسب روستاهای چمستان، موجب شده است که زمین و ویلاهای جنگلی زیادی در این شهر پدیدار شوند.

شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، می‌ توانید روی نوشته رنگی شده کیک نمایید.

ویلاهای فلت به ویلاهایی گفته می ‌شود که هم سطح با زمین هستند؛ از مهم ترین مزیت خرید ویلا فلت، دسترسی آسان به حیاط و همچنین قیمت بسیار مناسب آن نسبت به ویلاهای نیم پلوت، دوبلکس و یا تریبلکس است؛ همچنین این نوع ویلا بهترین گزینه برای افرادی می باشد که عبور از پله برایشان سخت است.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۱۰ متر می ‌باشد که صد متر آن را زیربنای این ویلا را تشکیل داده است؛ در این ویلای نما مدرن، دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که برای راحتی شما عزیزان به صورت مستر با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده است.

موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی بوده و چسبیده به جنگل می باشد؛ یعنی شما عزیزان حتی با پای پیاده هم می توانید به جنگل های سرسبز شمال کشور دسترسی داشته باشید؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی دارید، این ویلا می ‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 این ویلای فلت کاملاً نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده آماده  انتقال مالکیت می باشد.

نمای بسیار زیبا و جذاب این ویلا به صورت مدرن و جنس سنگ می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن برای افرادی که به دنبال طرح های به روز و جدید هستند بهترین گزینه ممکن می باشد.

 حیاط و باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و دارای درختان و گل و گیاهان زینتی زیادی می باشد؛ پوشش کف آن نیز از سنگ های درجه یک می باشد.

چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، پیشنهاد می کنم با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17455
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره