صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در آمل

قیمت
2,000,000,000 تومان
کد ملک 17481
زمین
215 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در آمل

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید با ما همراه باشید.

 آمل یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می ‌شود که به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، دارای جایگاه ویژه ای می باشد؛  از دیگر مزیت های مهم این شهر نزدیکی به پایتخت کشور یعنی شهر تهران می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا آمل را دارید پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت تخصصی بورس ویلا نیز دیدن فرمایید.

 طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل ساختار بسیار زیبا و جذاب دارای امکانات زیادی می باشند؛ یکی از این مزیت ها برخورداری از پارکینگ مسقف، انباری و بهره وری بیشتر از فضای داخلی ویلا می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت قیمت مناسبی نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس دارند و از همین رو، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۱۵ متر و متراژ زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی را فرهنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب های ویلا کمد دیواری نیز تعبیه شده است.

 نمای زیبای ویلا سنگی می ‌باشد که این ویلا را به یک ویلای کلاسیک و زیبا تبدیل کرده است؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل مقاومت سنگ در برابر تغییرات دمای هوا، می تواند زیبایی و جذابیت خود را طی سال‌ های طولانی حفظ نماید؛ از این رو افراد زیادی قصد خرید ویلا نماسنگ را دارند.

 باغچه کاری و فضاسازی این ویلا بسیار زیبا و جذاب بوده و در آن یک آلاچیق بزرگ در نظر گرفته شده است که شما عزیزان در کنار خانواده محترمتان می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

 پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

به واسطه قرارگیری این ویلا در یک موقعیت مکانی مناسب، فاصله آن تا جنگل تنها ده دقیقه بوده و به نوعی دیگر، این ویلا جنگلی می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلای نیم پیلوت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

اگر علاوه بر اطلاعاتی که ارائه شد نیاز به اطلاعات کامل تری داشتید، پیشنهاد می کنم با ما در ارتباط باشید.

برای برخورداری از مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17481
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره