صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در سرخ رود

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در سرخ رود

قیمت
2,900,000,000 تومان
کد ملک 17482
زمین
870 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در سرخ رود

عرض سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم و هم میهنان ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و از مهمترین و بزرگترین نعمت خداوند یعنی سلامتی برخوردار باشید.

 امروز با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت سندار در شهر سرخ رود بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ ساحلی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراه ما باشید.

 این باغ همان طور که گفته شد در شهر ساحلی سرخرود بنا شده است سرخ رود یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل همجوار بودن با سواحل زیبای دریای خزر، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ سرخرود با شهرهای فریدونکنار و محمود آباد همسایه است و جزوی از شهر محمودآباد محسوب می شود؛ اگر از علاقه مندان به خرید ویلا ساحلی هستید، این شهر می تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری شما عزیزان باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سرخ رود کلیک کنید.

این باغ دارای ۸۷۰ متر زمین و ۱۵۰ متر زیربنا می باشد؛ دو اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا باغ ساحلی به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ ویلای نیم پیلوت معمولاً دارای قیمت مناسب و طراحی جذاب و زیبا می باشد که به همین دلایل، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ پس اگر شما هم به دنبال یک ویلای میان رده با قیمت مناسب هستید، خرید ویلا نیم پیلوت گزینه خوبی برای شما می باشد.

به لطف متراژ مساحت زیاد زمین ویلا، حیاط سازی آن بسیار زیبا و مدرن بوده و حس حضور در یک باغ بزرگ و دلنشین را برای شما عزیزان تداعی می کند؛ در حیاط، انواع درختان از جمله درختان مرکبات و همچنین گل و گیاهان زینتی زیادی کاشته شده است؛ همچنین وسط باغچه صندلی و میز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان در کنار کانون گرم خانواده تان می توانید از آن ها بهره لازم را ببرید.

 به دلیل موقعیت مکانی مناسب این ویلا، فاصله آن تا مرکز خرید، دریا و اتوبان بسیار کم می‌ باشد؛ همچنین امنیت منطقه ویلا نیز کاملاً تضمین شده است.

از مهمترین مزیت این ویلا باغ، داشتن سند شش دانگ و پروانه ساخت می باشد که خیال خریدار را از یک خرید مطمئن، آسوده می سازد؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید ویلا سنددار برایتان اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت تخصصی بورس ویلا نیز دیدن فرمایید.

آشپزخانه ویلا دارای هود، گاز رومیزی و کابینت می باشد؛ تمامی حفاظ ها و توری های درها و پنجره ها نصب شده است و همچنین این ویلای سنددار دارای آبگرمکن نیز می باشد؛ سقف آن لمبه و نورپردازی داخلی آن بسیار زیبا است.

در دو اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، کمد دیواری نیز تعبیه شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین حرفه ای بورس ویلا در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافی است فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ از سوی کارشناسان ما باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17482
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره