صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس سنددار در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس سنددار در نوشهر

قیمت
2,400,000,000 تومان
کد ملک 17488
زمین
235 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار در نوشهر

 عرض سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم لحظات خوشی را سپری کرده باشید.

امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار در نوشهر بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتها با ما همراه باشید.

نوشهر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با جنگل و دریا، سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقصا نقاط کشور می باشد؛ نوشهر با شهرهای چالوس، رویان  نور همسایه است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس سنددار، دارای ۲۳۵ متر زمین می باشد که ۱۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا اشاره کنم، باید بگویم که این بنا دارای مجوز ساخت و همچنین سند تک برگ می باشد که خیال شما را از بابت سلامت ویلا مطمئن می سازد؛ چنانچه خرید ویلا سنددار برای شما عزیزان در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی بورس ویلا نیز دیدن فرمایید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد و البته ناگفته نماند که ویلا زیر قیمت به فروش می رسد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 شما پس از ورود به این ویلای سنددار، فضای سبز و باغچه کاری بسیار زیبای آن را مشاهده خواهید کرد.

 پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری می باشد که با هالوژن، لوستر و نور مخفی تزیین شده است؛ آشپزخانه آن هم مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ شما پس از خرید این ملک، می توانید تمامی این انشعابات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 نمای این ویلای دوبلکس، از ترکیب گچ و سیمان سفید می باشد که چهره زیبایی را از این ویلا به ارمغان آورده است.

 ویلای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که از دو طبقه تشکیل شده اند؛ این طبقات هر کدام به نوعی یک واحد مجزا محسوب می شوند؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل ساختار مدرن و پیچیده تر نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت، دارای قیمت بیشتری نیز می‌ باشد؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دارای خانواده پر جمعیت می باشید، خرید ویلا دوبلکس گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد؛ زیرا به دلیل ساختار دو طبقه ای، متراژ زیر بنای بیشتری دارد.

 

 از این که تا پایان این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17488
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره