صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آهودشت چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آهودشت چمستان

قیمت
1,700,000,000 تومان
کد ملک 17489
زمین
280 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آهودشت چمستان

سلام به همه هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در این آگهی با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پلوت در آهودشت چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

آهودشت یکی از روستاهای توابع چمستان می باشد که در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ چمستان از شهر های توریستی تفریحی استان محسوب می‌ شود که به دلیل ساخت و سازهای متعددی که در این شهر صورت گرفته، به یک منطقه برند تبدیل شده است؛ اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا چمستان هستید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

به دلیل موقعیت مناسب آهودشت، این ویلا دسترسی بسیار آسانی به جنگل دارد؛ افرادی که به طبیعت توجه زیاد دارند، خرید ویلا جنگلی برایشان گزینه مناسبی است؛ همچنین قابل ذکر است که فاصله ویلا تا جاده اصلی نیز تنها ۱۰۰ متر می باشد.

 متراژ کل مساحت این ویلا ۲۸۰ متر و زیربنای آن‌ هم ۱۳۰ متر می‌ باشد؛ در این ویلا باغ، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده‌ است که هر دو در ابعاد استاندارد و بزرگ طراحی شده اند؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره‌ برداری است.

این ویلای نیم پیلوت در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته بنا شده است؛ یکی از مهم ترین مزیت های خرید ویلا شهرکی، بهره مندی از امنیت بالای شهرک می باشد.

  حیاط و فضاسازی این ویلا بسیار زیبا و مدرن بوده ؛ در پشت و جلوی ویلا، شما باغچه کاری جذابی را شاهد خواهید بود که در آن انواع درختان پرتقال، سیب، نارنج و گوجه سبز کاشته شده است؛ همچنین در حیاط لوازمی همچون میز، صندلی، تاب و باربیکیو تعبیه شده است.

 برای جلوگیری از رطوبت، تمامی دیوارها عایق کاری شده و به وسیله ایزوگام پوشیده شده است.

 ویلا باغ به آن دسته از ویلاهایی گفته می‌ شود که دارای متراژ زمین بالا و همچنین باغچه کاری زیبا و وسیع باشند؛ خرید ویلا باغ برای اشخاصی که علاقه به باغچه کاری و گل کاری دارند، بسیار مناسب است.

از دیگر مشخصه های مهم این ویلا، مبل بودن آن است؛ وسایلی همچون کولر اسپلیت ۲۴ هزار، تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت دو نفره و سه عدد بخاری در ویلا موجود می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های مبله سایت ما دیدن فرمایید.

 نمای زیبای ویلا از سنگ می باشد که جذابیت بسیار زیبا و خاصی را در کنار باغچه کاری حرفه ای، برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

از اینکه سایت بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17489
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره