صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

قیمت
1,600,000,000 تومان
کد ملک 17490
زمین
400 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ بیایید با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و کاهش تردد، نقش بزرگی در از بین بردن ویروس خطرناک کرونا داشته باشیم.

 امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما سنگ در چمستان راه معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، تا آخرین آگهی با ما همراه باشید.

چمستان با شهرهای آمل و نور همسایه می باشد؛ این شهر دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب می باشد؛ به طوری که بیشتر روستاهای این شهر در دامنه جنگل قرار دارند؛ به همین دلیل افرادی که علاقه به خرید ویلا جنگلی را دارند، خرید ویلا چمستان را انتخاب می کنند.

 ویلای نیم پیلوت به ویلاهایی گفته می شود که اتاق خواب یا اتاق خواب های آن با اختلاف چند پله ای با اتاق نشیمن و آشپزخانه طراحی می شوند؛ ویلاهای نیم پیلوت معمولاً دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس هستند و به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال خرید این نوع ویلا هستند؛ یکی از مزایای مهم ویلای نیم پیلوت، داشتن پارکینگ مسقف و همچنین انباری می‌ باشد.

متراژ کل زمین ویلا ۴۰۰ متر و زیربنا آن ‌هم ۱۳۰ متر می ‌باشد؛ دو اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است به صورت مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان کمددیواری نیز تعبیه شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خریداری این ویلا می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 شرایط فروش ویلا به صورت اقساطی می باشد؛ به طوری که شما فقط با پرداخت بخشی از مبلغ کل قرارداد، صاحب ویلا شده و مابقی مبلغ را باید طی چندین قسط بدون بهره بپردازید؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چنانچه قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا دارید این ویلا به دلیل داشتن قیمت مناسب گزینه خوبی برای شما است.

 

از اینکه سایت تخصصی بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

 مشاورین و کارشناسان املاک بورس ویلا آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای بهره مندی از مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر اگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17490
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره