صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ دوبلکس استخردار در نوشهر

خرید ویلا باغ دوبلکس استخردار در نوشهر

قیمت
15,000,000,000 تومان
کد ملک 17491
زمین
650 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس استخردار در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کرده باشین و بهترین ها در انتظارتون باشه.

 امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ دوبلکس استخردار در نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا باغ را دارید، با ما همراه باشید.

 نوشهر از مهم‌ ترین شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن دریا و جنگل، سالانه مسافران زیادی را به خود جلب می کند؛ از همین رو افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی را دارند به این شهر گرایش زیادی پیدا می کنند؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس دارای فضای بیشتری می باشد و همچنین قیمت این نوع ویلا نیز نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت بیشتر است؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس، کافیست روی رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای دوبلکس سایت تخصصی بورس ویلا را مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین ویلا باغ ۳۵۰ متر و زیربنای آن هم ۳۵۰ متر است؛ ۳ اتاق خوابه در این را در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 در حیاط این ویلا یک استخر با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است که در کنار باغچه کاری و فضای سبز زیبا محیطی دلنشین و آرام بخشی را به وجود آورده است اگر شما هم به دنبال خرید ویلا استخردار هستید پیشنهاد می کنم ویلاهای استخردار سایت بورس کالا را مشاهده نمایید.

نمای زیبای این ویلا، مدرن می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن در شمال کشور پیشرفت چشمگیری داشته است؛ این نوع ویلاها برای افرادی که به طرح های جدید و به روز علاقه دارند گزینه مناسبی می باشد.

 پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن کناف می باشد که به وسیله نور مخفی و هالوژن تزئین شده است؛ همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد.

این ویلا در شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بالا، طرفداران زیادی دارد.

سند این ویلای دوبلکس استخردار، تک برگ بوده و دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد؛ اگر خرید ویلا سنددار برای شما عزیزان ملاک مهمی می باشد، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سنددار سایت ما دیدن فرمایید.

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین بعد از خرید این ویلا، می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 

مشاورین املاک بورس ویلا با سال ها سابقه در زمینه خرید ویلا در شمال آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند.

برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: