صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

قیمت
1,800,000,000 تومان
کد ملک 17848
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان

 سلامی دوباره به هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ استخردار در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

  این ویلای استخر دار به صورت نیم پیلوت ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختاری یک و نیم طبقه ای می باشند؛ به صورتی که اتاق خواب یا اتاق خواب های آن با اختلاف سطح از اتاق نشیمن و آشپزخانه طراحی می شوند؛ همین طراحی منحصر به فرد باعث شده است دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی این ویلا دارای زیبایی و جذابیت خاص باشد؛ چنانچه شما هم از طرفداران خرید ویلا نیم پیلوت می باشید، پیشنهاد می کنم حتماً از سایر ویلاهای سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، بی شک یکی از بهترین گزینه ها، خرید ویلا چمستان می باشد؛ زیرا علاوه بر آب و هوای مطلوب، شهر چمستان دارای جنگل های وسیع و سرسبز می باشد؛ از این رو طرفداران زیادی خواهان خرید ویلا، یا به زبانی دیگر، به دنبال سرمایه‌ گذاری در این شهر هستند.

 نمای این ویلا از جنس سنگ می باشد؛ سنگ به دلیل مقاومت بالا در اثر تغییرات دمای هوا و همچنین مقاومت بالا در اثر تغییرات فیزیکی، همواره در صنعت ویلا سازی به ویژه در شمال کشور مورد توجه خیلی از سازندگان و همچنین خریداران ویلا قرار گرفته است؛ یکی از مهم ترین مزایای خرید ویلا نماسنگ، حفظ زیبایی طی سال های طولانی می باشد.

این ویلای نیم پیلوت دارای ۲۵۰ متر زمین می باشد که ۱۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

‏این ویلای جنگلی نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ امتیازات آب، برق و گاز ویلا نیز به طور کامل نصب می باشد.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ این استخر که به صورت روباز تعبیه شده در حیاط و فضای بیرونی ویلا طراحی شده است.

آشپزخانه ویلا مجهز کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد؛ سقف ویلا کاملا کناف کاری شده که با لوستر های زیبا و شیک تزیین شده است.

 سیستم گرمایش ویلا شامل بخاری و همچنین سیستم سرمایش آن شامل کولر اسپلیت می باشد.

درب ورودی ویلا ضد سرقت بوده که امنیت آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ امروزه به دلایل مشکلات اقتصادی که در کشور ما رایج شده، قدرت خرید افراد به صورت چشمگیری کاهش یافته است؛ از همین رو افراد زیادی قصد خرید ویلا اقساطی را دارند.

 

 مشاورین و کارشناسان املاک بورس ویلا با سال سابقه در زمینه خرید ویلا در شمال آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند.

از همین رو کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مجموعه بورس ویلا کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17848
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره