صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

قیمت
3,200,000,000 تومان
کد ملک 17863
زمین
230 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن لاکچری در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 چمستان با شهرستان‌های آمل و نور همسایه می باشد؛ چمستان به دلیل داشتن موقعیت مکانی بسیار مناسب، آب و هوای معتدلی دارد؛ همین آب و هوای مناسب باعث شده است که مشتریان زیادی به دنبال خرید ویلا چمستان باشند.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده است که هر طبقه دارای سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن و همچنین اتاق خواب می باشد‌؛ خرید ویلا دوبلکس برای افرادی که دارای خانواده پرجمعیت می باشند، گزینه بسیار مناسبی است؛ زیرا به دلیل طراحی دو طبقه ای، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۳۰ متر و زیربنای آن هم ۱۸۰ متر می باشد؛ از ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، ۲ اتاق خواب آن مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 تمامی انشعابات این ویلا به صورت اختصاصی متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا در یک شهرک برند در شهر چمستان بنا شده است و به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته، دارای امنیت بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل افراد زیادی قصد خرید ویلا شهرکی را دارند تا از این امنیت بالا برخوردار باشند.

 نمای ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته اند؛ این نوع ویلا برای افرادی که به دنبال طرح های جدید و به روز هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی بورسی ویلا را مشاهده کنید.

از مهم ترین ویژگی های این ویلای دوبلکس نمامدرن، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه بیشتر مشتریان به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنند.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده و کاملا بی نقص می باشد؛ در اتاق نشیمن، تی وی باکس طراحی شده است که زیبایی نمای داخلی ویلا را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 سقف این ویلای سنددار، کناف کاری شده و پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد؛ همچنین این ویلا دارای ۳ تراس بزرگ و دلباز نیز می باشد.

 

 برای دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17863
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره