صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

قیمت
2,200,000,000 تومان
کد ملک 17873
زمین
360 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت هم میهنان عزیز و ارجمند به ویژه همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در این ایام سوگواری شهادت حضرت علی علیه السلام، طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق واقع شده باشه.

 امروز میخواهیم به شما عزیزان یک دستگاه ویلای نیم پیلوت فول مبله در منطقه جنگلی چمستان را معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

این ویلای نیم پیلوت به صورت مبله و با تمامی اجزا و وسایل داخلی به فروش می رسد؛ از مزایای خرید ویلا مبله می‌ توان به صرفه جویی در صرف زمان برای خرید وسایل خانه اشاره کرد؛ از وسایلی که در این ویلا موجود می باشد، می توان به مبل، فرش، تلویزیون، یخچال، کولر اسپیلیت و ... اشاره داشت.

 این ویلا به صورت نیم پیلوت و با نمای سفید ساخته شده است؛ ویلای نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس، در بین ویلاهای میان رده قرار دارد؛ البته ناگفته نماند که ویلاهای فلت دارای قیمت کمتری از این نوع ویلاها، یعنی ویلاهای نیم پیلوت هستند؛ چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا نیم پیلوت است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما سفید کلیک کنید.

 چمستان یکی از شهرهای نسبتا بزرگ استان مازندران محسوب می شود که با شهرستان های آمل و نور همجوار است؛ شغل اکثر مردم روستای این شهر، کشاورزی و دامپروری است؛ شهر چمستان طی سال های نه چندان دور، در صنعت ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به طوری که در این شهر مناطق برند و شهرک‌ های معروف متعددی پدیدار شده است؛ برای مثال، روستاهای امیرآباد و سعادت آباد، ۲ روستای برند این شهر محسوب می‌ شوند؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا چمستان هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده‌ اند دیدن فرمایید.

 متراژ کل زمین ویلا، ۳۶۰ متر می باشد که ۱۷۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده، به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده است؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

به لطف متراژ مساحت زمین زیاد ویلا، باغچه کاری و حیاط سازی آن بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ در باغچه ویلا انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده و یک محیط آرام بخش و زیبا برای شما به ارمغان آورده است تا در کنار خانواده محترمتان از آن نهایت لذت را ببرید؛ البته ناگفته نماند که پارکینگ هم در این ویلا در نظر گرفته شده است.

 درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشد که امنیت آن را تا حد زیادی افزایش داده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رو میزی می باشد.

پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است.

 اگر بخواهیم به شرایط پرداخت این ویلا که جزئی مهم از آن محسوب می‌ شود اشاره کنیم، باید گفت که این ویلا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ اگر شما هم بنا بر دلایلی به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید و چنانچه این ویلا مورد قبول شما عزیزان واقع نشد، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای اقساطی سایت تخصصی املاک بورس دیدن فرمایید.

 

 مشاورین و کارشناسان املاک بورس ویلا با سال ها سابقه و فعالیت در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور، آماده راهنمایی به شما سروران هستند؛ به همین منظور می توانید به صورت آنلاین و تلفنی با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد میکنم به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17873
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره