صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخردار هوشمند در چمستان

خرید ویلا دوبلکس استخردار هوشمند در چمستان

قیمت
4,200,000,000 تومان
کد ملک 17881
زمین
520 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار هوشمند در چمستان

سلام به همراهان عزیز و ازجمند؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و لبتون همیشه خندون باشه.

امروز در خدت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار هوشمند در چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا مدرن را دارید این ویلای استخردار جنگلی را از دست ندهید.

 ویلایی که امروز آن را به شما همراهان و هم میهنان عزیز معرفی خواهیم کرد، در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان که به دلیل ساخت و سازهایی که طی سال های اخیر در آن صورت گرفته به شهرت فراوانی رسیده است، یکی از شهر های توریستی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن جنگل های وسیع و همچنین کوه های متعدد، مقصد بسیاری از گردشگران می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 این ویلای مدرن دارای استخر با تمامی تجهیزات و موتورخانه می باشد؛ این استخر از نوع چهارفصل بوده و شما در هر زمان و هر فصلی که بخواهید می توانید از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید؛ چنانچه قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای استخردار ما را مشاهده نمایید.

 این ویلا در ۲ طبقه بنا شده است؛ به این نوع ویلاها که در ۲ طبقه مجزا از هم بنا می شوند دوبلکس گفته می شود؛ خرید ویلا دوبلکس دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد؛ این نوع ویلا امروزه در شمال کشور پیشرفت چشمگیری داشته اند.

 متریال داخلی این ویلا کاملا هوشمند و زیبا بوده به گونه ای که همه ی چشم ها را به خود خیره می سازد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و همچنین پوشش کف آن نیز از سرامیک درجه ۱ می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلا ۵۲۰ متر و زیربنای آن نیز ۳۶۰ متر می باشد؛ در این ویلای مدرن ۳ خواب در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلای استخردار در سال ۱۳۹۹ بنا شده است و نو ساز می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 این ویلا به دلیل ساختاری هوشمند و مدرن، در دسته ویلاهای لاکچری قرار گرفته است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 در هر دو طبقه ویلا آشپزخانه در نظر گرفته شده است؛ در آشپزخانه کابینت، هود و گاز رو میزی در نظر گرفته شده است.

 

از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاس گذاریم.

کارشناسان املاک بورس ویلا با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان هستند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17881
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره