صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در چمستان

قیمت
1,500,000,000 تومان
کد ملک 17888
زمین
250 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1396
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در چمستان

 سلام و خسته نباشید خدمت همه شما هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کرده باشید و از شر ویروس کرونا که این روزها همه گیر شده در امان مانده باشد.

امروز با شما هستیم تا در این پست یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ در چمستان را دارید ما را در این آگاهی همراهی کنید.

 ویلا باغ برای افرادی که علاقمند به پرورش گل و گیاه و به زبان دیگر به باغبانی تمایل دارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین افرادی که حیوانات خانگی همچون سگ یا گربه دارند، بهترین گزینه برای آن ها خرید ویلا باغ می باشد.

 متراژ کل زمین ۲۵۰ متر می‌ باشد که ۱۱۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی را فرهنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 ویلاهای نیم پیلوت به ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که دارای یک ساختار یک و نیم طبقه ای باشند؛ این ویلاها معمولاً اتاق خواب هایشان با اختلاف از سطح اتاق نشیمن و آشپزخانه طراحی می‌ شوند؛ یکی از مزیت های خرید ویلا نیم پیلوت، بهره مندی از پارکینگ مسقف و انباری می باشد.

 موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی و امنیت آن کاملا تضمین شده است؛ چمستان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 به لطف متراژ مساحت زیاد زمین این ویلا، باغچه آن دارای درختان چندین ساله می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد؛ درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشد.

 چنانچه اسناد و مدارک ویلا برای شما عزیزان مهم است، این ویلا بی شک می تواند بهترین مورد برای شما باشد؛ زیرا این ویلا باغ دارای مجوز ساخت و همچنین پایان کار می باشد؛ شما با داشتن این مدارک به آسانی می توانید نسبت به گرفتن سند آن اقدام نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

شما عزیزان با پر کردن فرم در خواست مشاوره می توانید با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17888
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره