صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

قیمت
1,300,000,000 تومان
کد ملک 17889
زمین
235 متر مربع
بنا
135 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در چمستان

سلام به همه ی بورس ویلایی های عزیز و محترم؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم بهترین اتفاقات زندگیتون در آینده هرچی نزدیک تر براتون رقم بخوره.

 امروز می خواهیم به شما یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار در چمستان را معرفی کنیم؛ پس تا انتهای این آگهی با تیم حرفه ای بورس ویلا همراه باشید.

امروزه مشتریان ویلا برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همچون مشکلات مالکیت، به دنبال خرید ویلا سنددار هستند؛ ویلایی که امروز آن را به شما معرفی خواهیم کرد، دارای سند شش دانگ می باشد.

نمای این ویلا سفید و از سیمان می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما سفید هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای نما سفید سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 ویلای نیم پیلوت به دلیل ساختار ۱ و نیم طبقه ای هوشمند، مقدار فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد؛ به گونه ای که اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح طراحی می شوند؛ همین اختلاف سطح موجب به وجود آمدن پارکینگ مسقف و همچنین انباری داخل حیاط می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر کلیک کنید.

چمستان که این ویلا در آن بنا شده است، یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل و نور همسایه می باشد؛ این شهر روستاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ این روستاها به دلیل موقعیت جنگلی پیشرفت چشم گیری در زمینه صنعت ساخت و ساز ویلا داشته اند؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این شهر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری مطمن و همچنین سودآور هستند تا هم ارزش پول خود را حفظ کنند و همچنین به یک سود چشم گیری برسند؛ پس ما به شما یک راه حل بسیار مناسب پیشنهاد می کنیم؛ پیشنهاد ما به شما، سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا است.

 این ویلای جنگلی ۲۳۵ متر زمین و ۱۳۵ متر زیربنا دارد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید ابزار و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 این ویلای سنددار علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، پیشنهاد می کنم این ویلای نیم پیلوت را از دست ندهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

مشاورین کارکشته و متخصص بورس ویلا از صفر تا صد خرید ویلا در شمال در کنار شما سروران گرامی حضور دارند و شما را در این امر یاری می کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی قرار دارد را پر کنید.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.cool


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17889
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره