صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله شهرکی در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله شهرکی در آمل

قیمت
1,500,000,000 تومان
کد ملک 17898
زمین
270 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله شهرکی در آمل

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون نهایت لذت رو ببرید.

امروز با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت فول مبله شهرکی در آمل بپردازیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا مبله هستید، این ویلای نیم پیلوت را از دست ندهید.

آمل یکی از شهرهای مهم استان مازندران محسوب می‌ شود؛ مهم ترین دلیل اهمیت شهر آمل، همسایگی و مجاورت با پایتخت کشور یعنی شهر تهران می باشد؛ از همین رو مسافرانی که قصد سفر به مازندران را دارند، ابتدا بایستی از شهر آمل عبور کنند تا به سایر شهر های این استان برسند؛ از دیگر دلایل اهمیت شهر آمل، صنعتی بودن این شهر می باشد؛ شهرستان آمل دارای چندین شهرک صنعتی و کارخانه بزرگ و مهم است؛ شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چرا باید در این شهر ویلا بخرید؟ اما دلیل اینکه افراد زیادی خرید ویلا آمل را انتخاب می‌ کنند، این است که آمل یک شهر جنگلی و کوهپایه به حساب می آید؛ پس یقیناً افرادی که علاقه مند به خرید ویلا جنگلی هستند، این شهر زیبا و بزرگ را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

این ویلای نیم پیلوت دارای ۲۷۰ متر زمین و ۱۴۰ متر زیر بنا است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ همچنین این نوع ویلا دارای ساختار زیبا و مهیج برای خریداران می باشد؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلای نیم پیلوت سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 این ویلای شهرکی داخل بافت مسکونی بوده و دارای مجوز ساخت نیز می باشد؛ این دو معیار به این معنی می باشد که شما عزیزان می توانید به راحتی نسبت به گرفتن سند آن اقدام نمایید.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ شما با خرید ویلای مبله نیازی به صرف وقت برای تجهیز کردن ویلای خود نخواهید داشت.

 یکی از معیارهایی که بیشتر مشتریان به دنبال آن هستند، شهرک بودن ویلا می باشد؛ ویلای شهرکی به دلیل حضور نگهبانی ۲۴ ساعت و همچنین دوربین مداربسته، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم فقط روزهای خاصی از سال را به شمال کشور سفر می‌کنید و امنیت ویلا برای شما اولویت دارد، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا شهرکی است.

 از تاسیسات گرمایشی این ویلا می‌ توان به پکیج و شوفاژ دیواری و تاسیسات سرمایشی آن می توان به کولر اسپلیت اشاره داشت.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی بوده و دکوراسیون داخلی آن ویلا کاملا بی نقص و زیبا می باشد؛ همچنین درب ورودی آن نیز سرقت تعبیه شده که امنیت ویلا را کاملا تضمین می‌ کند.

 

از اینکه سایت تخصصی بورس ویلا برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

شما عزیزان برای بهره مندی از مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال، می توانید نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

با تشکر از‌ همراهی شما.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17898
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره