صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در آمل

قیمت
1,300,000,000 تومان
کد ملک 17899
زمین
260 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا  نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در آمل

سلام و عرض ادب خدمت هم میهنان عزیز، به ویژه بورس ویلایی های محترم؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتون لحظات خوشی رو سپری کنید.

امروز قصد دارم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در آمل را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس در ادامه با نگاه گرمتون ما را همراهی کنید.

 ویلای نیم پیلوت به ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که دارای ساختاری یک و نیم طبقه ای هستند؛ ویلای نیم پیلوت معمولاً به دلیل ساختار ساده و جذابی که دارد، قیمت مناسبی نیز دارا می باشد؛ به همین دلیل، امروزه در شمال کشور، ویلاهای نیم‌ پیلوت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ اگر شما هم به دنبال ویلای میان رده هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید ویلا نیم پیلوت است.

 این ویلای نیم پیلوت نماسنگ، در شهر آمل بنا شده است؛ لوکیشن این ویلا بسیار مناسب بوده و فاصله آن تا جاده اصلی بسیار کم می باشد؛ این فاصله کم، سهولت در رفت و آمد را برای شما سروران گرامی به ارمغان خواهد آورد؛ شهر آمل که یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران می باشد، با شهرهای فریدونکنار، بابل، چمستان و محمودآباد همسایه است؛ آمل که یکی از شهرهای جنگلی این استان محسوب می‌ شود، روستاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ از همین رو مسافرانی که علاقه به جنگل و کوه دارند، این شهر را برای سفر انتخاب می کنند؛ چنانچه قصد خرید ویلا آمل را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده اند، دیدن فرمایید.

 نمای این ویلای نیم پیلوت با سنگ طراحی شده است؛ سنگ به دلیل عمر بالا نسبت به تغییرات دمای هوا، مد نظر بسیاری از سازندگان ویلا و همچنین خریداران قرار دارد؛ همچنین ویلاهای نماسنگ از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلای نیم پیلوت نماسنگ، در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته بنا شده است؛ از مهم ترین دلایل خرید ویلا شهرکی، امنیت بالای آن می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۶۰ متر می‌ باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای نیم پیلوت، ۲ اتاق خواب نیز در نظر گرفته شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان کمددیواری نیز تعبیه شده است.

 این ویلا به دلیل داشتن متراژ زمین بالا، دارای حیاط و باغچه بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد که یک محیط آرامش بخش را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد؛ در باغچه آن انواع درختان و گل و گیاهان زینتی کاشته شده است؛ همچنین شما می توانید در آن با توجه به سلیقه شخصیتان انواع گیاهان را کاشته و از آن نهایت لذت را ببرید؛ همچنین دارای پارکینگ مسقف نیز می باشد که این یکی از مزیت های مهم ویلاهای نیم پیلوت محسوب می شود.

 پکیج و شوفاژ دیواری این ویلا نصب و آماده بهره برداری است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد؛ همچنین درب ورودی آن نیز ضد سرقت تعبیه شده است.

این ویلای شهرکی نماسنگ کاملا نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل است.

 

برای دریافت مشاوره ی رایگان کافیست به صورت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

به همین منظور، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به املاک بورس ویلا، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17899
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره