صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در چمستان

قیمت
1,800,000,000 تومان
کد ملک 17900
زمین
320 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا باغ نیم پیلوت در چمستان

سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم بورس ویلا؛ امیدوارم ایام به کامتون بوده باشه و به دور از ویروس کرونا، زندگی آرومی داشته باشید.

امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت در چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید با ما همراه باشید.

 یکی از مهم ترین سوالات برای افرادی که می خواهند در شهر چمستان سرمایه‌گذاری کنند، این است که چرا باید در چمستان ویلا بخریم؟ اگه میخواهید پاسخ این جواب رو پیدا کنید، با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که طی سال های اخیر در صنعت ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است؛ همین ساخت و ساز ویلا موجب شده است که زمین ها و ملک های این شهر همواره رو به افزایش باشد؛ پس اگر شخصی قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارد، شهر چمستان را برای این کار انتخاب می کنند؛ زیرا این باور را دارد که قیمت ویلای او طی مدت نه چندان دور افزایش چشمگیری خواهد داشت.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلا های سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

  این ویلا باغ در یک لوکیشن بسیار عالی و مناسب قرار دارد به طوری که دسترسی این ویلا به جاده اصلی و مراکز رفاهی بسیار آسان و ساده می باشد.

ویلا باغ به ویلاهایی ابلاغ می شود که دارای متراژ زمین زیادی باشد و در این متراژ زمین زیاد، باغچه کاری و فضا سازی وسیعی انجام شده باشد؛ ویلا باغ ها برای افرادی که علاقمند به باغبانی و پرورش گل و گیاهان هستند بهترین گزینه می باشد؛ زیرا می توانند در باغچه خود به پرورش انواع گیاهان بپردازند؛ اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، خرید ویلا باغ بدون شک بهترین گزینه ممکن برای شما می باشد.

 ویلاهای نیم پیلوت از آن دسته ویلا هایی هستند که امروزه در شمال کشور پیشرفت چشمگیری داشته اند؛ این ویلاها به دلیل داشتن قیمت مناسب، مد نظر افرادی قرار می‌ گیرد که قصد خرید ویلا ارزنده را دارند.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۲۰ متر می باشد که ۱۸۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلای نیم پیلوت در نظر گرفته شده است که هر سه آن ها مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 امتیازات و انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

 نمای این ویلای نیم پیلوت جنگلی، سنگی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ دیگر کلیک کنید.

 باغچه کاری و حیاط سازی این ویلا کاملاً مهندسی شده و بی نقص می باشد که در کنار نمای سنگی زیبای ویلا، چهره بسیار شیک و مدرنی را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

 طراحی داخلی این ویلا نیز مانند حیاط سازی آن، بی نقص و زیبا بوده به طوری که سقف آن کناف کاری و کف آن از سرامیک می باشد؛ آشپزخانه هم دارای کابینت، هود و گاز رومیزی است؛ همچنین درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت در نظر گرفته شده است تا امنیت آن را افزایش دهد.

اگر بخواهیم به شرایط پرداخت ویلا اشاره کنیم، باید بگویم این ویلا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد.

 

از این که با نگاه گرمتان همراه ما هستید از شما سپاس گذاریم.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاورین حرفه ای ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17900
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره