صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی در سعادت آباد

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در سعادت آباد

قیمت
2,850,000,000 تومان
کد ملک 17910
زمین
270 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در سعادت آباد

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی در سعادت آباد چمستان را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل پیشرفت در صنعت ویلا سازی و همچنین مجاورت با جنگل، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ سعادت آباد نام یکی از روستاها و مناطق برند این شهر می باشد که دارای ویلاهای لاکچری و شهرک های بزرگ و برند می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، بی شک بهترین گزینه برای شما خرید ویلا سعادت آباد می باشد؛ نا گفته نماند که روستای سعادت آباد از لحاظ امنیت در درجه بالایی قرار داشته و فاصله آن تا جنگل تنها 5 دقیقه می باشد.

 این ویلا دارای ساختاری دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس دارای یک ساختار دو طبقه می باشند؛ هر یک از طبقات این نوع ویلا، به طور مجزا دارای آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن قیمت بیشتر نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، امروزه تنها طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است؛ همچنین این نوع ویلا به دلیل داشتن فضای داخلی بیشتر، برای خانواده های پر جمعیت بهترین گزینه می باشند.

متراژ کل زمین این ویلا 270 متر و زیربنای آن 200 متر می باشد؛ از 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، 1 اتاق خواب آن مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ این ویلای دوبلکس کاملا نوساز بوده و در سال 1399 بنا شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا از جمله آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره برداری می باشد.

سند این ویلا به صورت شش دانگ عرصه و عیان می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای نماسنگ سایت بورس ویلا را مشاهده نمایید.

 نمای این ویلا به صورت نما رومی طراحی شده است؛ شاید وقتی که نام نما رومی را می شنوید، یاد روم باستان و ساختمان ها و سازه های باستانی اروپایی بی افتید؛ اما باید بگویم که این یک طرز تفکر اشتباه است؛ زیرا این نوع نماها ابتدا در کشور عزیزمان ایران طراحی و ساخته شده و سپس به اروپا منتقل شد؛ اگر به سازه تخت جمشید بنگرید، این موضوعه را کاملا درک خواهید کرد؛ ویلاهای نما رومی با سنگ یا سیمان طراحی می شوند.

برای مشاهده و خرید ویلا نما رومی کلیک کنید.

 دیزاین و دکوراسیون این ویلا از متریال درجه یک تشکیل شده است؛ دیوار های ویلا از کاغذ دیواری پوشیده شده و سقف آن نیز کناف کاره شده است که با لوستر و نور مخفی زیبا، هارمونی رنگی بسیار دلنشینی را به وجود آورده است؛ همچنین پوشش کف ویلا نیز سرامیک می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه 1 ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد.

این ویلای دوبلکس مدرن، با تمامی تجهیزات و وسایل و به صورت مبله کامل به فروش می رسد؛ برای مشاهده و خرید ویلا مبله دیگر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 باغچه کاری ویلا بسیار زیبا بوده و با گیاهان و درختان چندین ساله تزئین شده است؛ همچنین در حیاط برای زیبایی بیشتر، آبنما نیز درنظر گرفته شده است.

 

از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاس گذاریم.

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی تعبیه شده است را پر کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17910
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره