صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در سعادت آباد

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در سعادت آباد

قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 17918
زمین
300 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن سنددار در سعادت آباد

سلام به همراهان محترم و هم وطنان عزیز؛ شهادت جانسوز اولین اختر تابناک، امام علی (ع) بر همه ی مسلمانان جهان تسلیت باد.

 امروز می خواهیم شما را با یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن سنددار در چمستان آشنا کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید با نگاه گرمتان تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 

آیا دلیل معروف شدن و برند شدن شهر چمستان را می دانید؟

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل و نور همسایه است؛ این شهر به دلیل داشتن روستاهای جنگلی متعدد و موقعیت جنگلی و کوهپایه ای، در زمینه صنعت ویلا سازی پیشرفت چشم گیری داشته است و مناطق برند و معروفی در آن پدید آمده است؛ به همین دلیل، قیمت زمین های مسکونی در این شهر افزایش پیدا کرده است و این شهر به یک شهر توریستی برند تبدیل شده است؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای این شهر جنگلی را مشاهده نمایید؛ سعادت آباد یکی از روستاهای برند این شهر می باشد که با روستاهای امیرآباد، کچلده، ایرکا و میرنا همسایه می باشد؛ اگر می خواهید صاحب یک ویلا در یک منطقه برند شوید، پیشنهاد تیم بورس ویلا به شما، خرید ویلا سعادت آباد است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

 

 متراژ کل زمین ویلا، ۳۰۰ متر و زیربنای آن هم ۴۰۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا به صورت تریبلکس و با نمایی مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس دارای یک ساختار مدرن ۳ طبقه ای می باشد؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن قیمت بالا نسبت به سایر ویلاها، نیازمند توان مالی بالایی می باشد.

 نمای این ویلا همان طور که گفته شد، به صورت مدرن طراحی شده است؛ خرید ویلا نما مدرن برای کسانی که به طرح های جدید و به روز علاقه دارند، گزینه مناسبی می باشد؛ این نوع نما ها امروزه به ویژه در شمال کشور، پیشرفت چشمگیری داشته اند.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ این ویلا دارای پروانه پایان کار، مجوز ساخت و سند تک برگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلا دارای دکوراسیون داخلی بسیار جذاب و دیدنی می باشد؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد؛ دیوارهای آن با کاغذدیواری پوشیده شده است و سقف آن نیز ترکیبی از کاغذدیواری و کناف است؛ از دیگر امکانات مهم این ویلا، داشتن استخر چهار فصل، سونا خشک و جکوزی می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی تعبیه شده است را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17918
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره