صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

قیمت
1,050,000,000 تومان
کد ملک 17919
زمین
150 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

 سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم لحظات خوبی را سپری کرده باشید؛ طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق بوده باشه.

 امروز در خدمت شما همراهان محترم هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن شهرکی در چمستان را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

متراژ کل مساحت این ویلا 150 متر می باشد که 80 متر آن را زیربنا ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلای فلت متصل می باشد؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال 1399 بنا شده است.

 ویلای فلت یا همکف به ویلایی گفته می شود که همسطح با زمین یا با ختلاف چند پله ای از سطح زمین طراحی می شوند؛ ویلاهای فلت به دلیل داشتن ساختاری ساده، طرفداران زیادی دارند؛ خرید ویلا فلت برای افرادی که قصد خرید ویلا ارزنده را دارند گزینه مناسبی می باشد.

 همانطور که از عنوان این آگهی پیداست، نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ جنس نما نیز از ستگ و آجر می باشد که با طراحی مدرن، چهره ی بسیار زیبایی از این ویلا به ارمغان آورده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما مدرن ما دیدن فرمایید؛ همچنین اگر به خرید ویلا نماسنگ تمایل دارید، ما برای شما عزیزان هم ویلاهای زیادی آماده کرده ایم که می توانید از آن دیدن فرمایید.

اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساط می باشد؛ به صورتی که شما بخشی از مبلغ قرار داد را به صورت نقد و ما بقی را می توانید به صورت اقساطی بپردازید.

 اگر قصد سرمایه گذاری سود آور را دارید، ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا قیمت زمین و ویلا در شمال کشور همواره رو به افزایش بوده و در هیچ زمانی سیر کاهشی نداشته است؛ پس یقینا شما با خرید ویلا در شمال طی زمان نه چندان دور، سود چشم گیری خواهید داشت.

منطقه ای که این ویلای فلت نما مدرن در آن بنا شده است، یک منطقه برند بوده و فاصله آن تا جنگل کمتر از 5 دقیقه می باشد؛ همچنین دارای دسترسی آسانی نسبت به جاده اصلی و مراکز رفاهی می باشد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رو میزی می باشد؛ درب ورودی ویلا برای امنیت بیشتر به صورت ضد سرقت تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی سه شیفت و همچنین دوربین مداربسته، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

از اینکه سایت ما را برای خرید ویلا برگزیدید از شما سپاس گذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17919
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره