صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

قیمت
2,700,000,000 تومان
کد ملک 17933
زمین
200 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدو.ارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن شهرکی در محمودآباد را به شمال همراهان محترم معرفیث کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس دارید تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل، نور، سرخ رود و فریدونکنار همسایه است؛ این شهر به دلیل داشتن سواحل زیبای دریای خزر، سالانه مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ همچنین این شهر نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت نیز محسوب می شود؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا ساحلی هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا محمودآباد است.

اگر اطلاعات کافی در مورد موقعیت مکانی این شهر ندارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا موقعیت مکانی دقیق محمودآباد را مشاهده نمایید.

تمامی اسناد و مدارک این ویلای ساحلی از جمله مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند کامل و آماده انتقال مالکیت به خریدار آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار بیشتر کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا 200 متر و زیربنای آن نیز 200 متر می باشد؛ در این ویلای دوبلکس، 3 خواب در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 الین ویلای نو ساز که در سال 1399 بنا شده است، به صورت دوبلکس بنا شده است؛ همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلاهای دوبلکس در 2 طبقه بنا می شوند؛ معمولا بیشتر ویلاهای دوبلکس در هر طبقه دارای آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام می باشند و هر طبقه به نوعی یک واحد مجزا محسوب می شود.

 امنیت ویلا یکی از شاخص های مهم خرید آن محسوب می شود؛ ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته می شود که در یک منطقه مشخص شده بنا می شوند و دارای نگهبانی و دوربین مداربسته می باشند؛ به همین دلیل امنیت این نوع ویلا بسیار بالا می باشد؛ ویلایی که امروز آن را به شما معرفی می کنیم، دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد؛ پس اگر شما هم قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای شهرکی ما نیز دیدن فرمایید.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا می باشد؛ به طوری که در آن انواع گیاهان و درختان زینتی کاشته شده است و یک فضای آرامش بخش را ایجاد کرده است.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1 می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده است که با لوستر و نور مخفی های زیبا تزئین شده است؛ همچنین پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد.

نما یکی از مهم ترین شاخصه های ویلا محسوب می شود؛ زیرا شما به اولین چیزی که در یک ویلا دقت می کنید، نمای آن است؛ نمای این ویلای شهرکی دوبلکس، به صورت مدرن و با سنگ و آجر طراحی شده است که یک نمای زیبا و جذاب را به ارمغان آورده است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

 

 از اینکه با نگاه گرمتان همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان و مشاوران ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17933
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره