صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در محمودآباد

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 17963
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در محمودآباد

سلام به همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال و روزتون خوب باشه و لحظات خوبی را سپری کنید.

امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن استخردار در شهر محمودآباد را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، این ویلای استخر دار زیبا را از دست ندهید.

این ویلای دوبلکس نما مدرن در شهر ساحلی محمودآباد استان مازندران بنا شده است؛ محمود آباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که با شهرهای نور، آمل و سرخ رود همسایه است؛ محمودآباد از نظر وسعت شهر بزرگی محسوب نمی شود اما به دلیل مجاورت با دریای خزر سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر می باشد که از اقصا نقاط کشور به این شهر ساحلی سفر می کنند؛ همین توریستی بودن شهر محمودآباد موجب پیدایش مشاغل مختلفی از جمله هتلداری، اجاره سوئیت، رستوران، تاکسی و ... شده است؛ البته ناگفته نماند که ماهیگیری نیز یکی از مشاغل اصلی مردم این شهر محسوب می‌ شود.

 نمای زیبای این ویلا که به صورت مدرن طراحی شده، امروزه در شمال کشور پیشرفت زیاده داشته است؛ ویلاهای نما مدرن به دلایل متعددی در بین مشتریان و سازندگان ویلا محبوبیت پیدا کرده است؛ از دلایل محبوبیت نمای مدرن برای سازندگان، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نسبت به سنگ می باشد؛ این نما ها معمولا بسیار جذاب تر و زیبا تر از سایر نماها می باشند.

متراژ کل زمین ویلا ۲۵۰ متر و زیربنای آن ۱۶۰ متر می باشد؛ در این ویلای استخردار، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر ۳ اتاق خواب آن مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 این ویلای مدرن در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا از آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا دارای پروانه پایان کار و همچنین مجوز ساخت می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد؛ شما با داشتن این دو مدرک به راحتی می توانید نسبت به دریافت سند تک برگ آن اقدام نمایید؛ همچنین اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای سنددار سایت ما دیدن فرمایید.

 ویلاهای دوبلکس به ویلاهایی گفته می‌ شود که دارای دو طبقه مجزا باشند؛ این ویلا همانطور که از نامش پیداست، دو طبقه دارد؛ این طبقات هر کدام به نوعی یک واحد مجزا محسوب می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن متراژ زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلا ها، نیازمند توان مالی قوی و همچنین صرف هزینه بیشتری می باشد.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا و بی نظیر می باشد؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ باغچه کاری و فضای سبز ویلا، بزرگ و دلباز بوده و یک فضای آرامش بخشی را با انواع گل و گیاهان زینتی به ارمغان آورده است‌.

یکی از مزیت های مهم این ویلا، استخر دار بودن آن می باشد که در داخل ویلا و به صورت چهار فصل در نظر گرفته شده است؛ البته نباید فراموش کنیم که این ویلا علاوه بر استخر، دارای جکوزی نیز می باشد.

 برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر کلیک کنید.

 

چنانچه در زمینه خرید ویلا در شمال به کمک و راهنمایی بیشتر مشاورین ما نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17963
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره