صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ استخردار در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ استخردار در محمودآباد

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 17964
زمین
205 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ استخردار در محمودآباد

سلامی دوباره خدمت یکایک شما عزیزان؛ امیدوارم نماز و روزتون مورد تایید درگاه حق تعالی بوده باشه.

تیم تخصصی املاک بورس ویلا امروز در خدمت شما عزیزان است تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ استخردار را به شما عزیزان معرفی کند؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، این ویلا را از دست ندهید.

همانطور که در عنوان این ویلای استخردار آمده است، این ویلا در شهر محمود آباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر، به شهرت فراوانی رسیده و توانسته است در زمینه گردشگری و در این صنعت پر درآمد، پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ اگر شما وارد این شهر شوید، بی شک این پیشرفت را مشاهده خواهید کرد.

آیا به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید؟ پس خرید ویلا محمودآباد، بدون شک بهترین گزینه برای شما می باشد.

طراحی ساختاری این ویلا به صورت دوبلکس است؛ ویلا های دوبلکس در دو طبقه بنا می‌ شوند و هر طبقه به صورت مجزا دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی است؛ این نوع ویلا به دلیل ساختار دو طبقه ای، فضای داخلی بیشتری را به مالک اختصاص می دهد و به همین دلیل، افرادی که دارای خانواده پر جمعیت می‌ باشند، معمولاً این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ البته این هم ناگفته نماند که خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی بالایی می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۰۵ متر و زیر بنای مفید آن، ۲۱۰ متر می باشد؛ در این بنای دوبلکس، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر ۳ اتاق آن مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ در اتاق خواب ها برای راحتی هر چه بیشتر شما، کمددیواری نیز تعبیه شده است که می توانید ابزار و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید؛ همچنین ناگفته نماند که در حمام، وان دو نفره نیز در نظر گرفته شده است.

 نمای این ویلای ارزنده، سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ امروزه به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، مورد قبول بسیاری از مشتریان واقع می‌ شوند؛ همچنین این نوع ویلا، یا بهتر بگوییم، این نوع نما، طی سال‌ های طولانی زیبایی و جذابیت خود را حفظ می‌ کند؛ زیرا سنگ دارای مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی می باشد؛ چنانچه شما هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلا دارای حیاط بزرگ و دلباز به همراه باغچه کاری زیبا می باشد.

پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن کناف کاری می باشد که به وسیله لوستر و نور مخفی تزیین شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت‌ های درجه یک، هود، گاز رومیزی و جزیره می باشد؛ همچنین پکیج و شوفاژ دیواری آن نیز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

  در داخل ویلا یک استخر سرپوشیده چهار فصل در نظر گرفته شده است که شما هر زمانی که بخواهید می توانید به اتفاق خانواده محترمتان از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

 شرایط پرداخت این ویلا به صورت نقد و اقساط بلند مدت می باشد؛ امروزه به دلایل مختلفی پول نقد در بازار کاهش چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل افراد زیادی قصد خرید ویلا اقساطی را دارند؛ چنانچه شما هم از این دسته افراد هستید، این ویلا می‌ تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

مشاورین حرفه ای و مجرب املاک بورس ویلا در تمامی لحظات خرید ویلا در شمال در کنار شما عزیزان حضور دارند تا یک خرید مطمئن و سودآور داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست به صورت تلفنی و آنلاین، به طور کاملا رایگان با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17964
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره