صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت ارزنده ساحلی در محمودآباد

خرید ویلا فلت ارزنده ساحلی در محمودآباد

قیمت
1,550,000,000 تومان
کد ملک 17970
زمین
255 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزنده ساحلی در محمودآباد

 سلامی به گرمای خورشید به همراهان همیشگی و وفادار تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در حال سپری کردن شب آرومی باشید؛ در این شرایط خطرناک و وخیم بیماری کرونا، بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی و به حداقل رساندن رفت و آمدهایمان، نقش مهمی در کنترل این بیماری داشته باشیم.

 امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت ارزنده ساحلی در شهر محمودآباد را معرفی کنیم؛ پس لطفا تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتون همراه ما باشید.

 محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریای خزر، میزبان مسافران متعددی از اقصا نقاط کشور می باشد؛ شهر محمودآباد نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت کشور یعنی تهران نیز محسوب می‌ شود؛ زیرا این شهر به واسطه شهرستان آمل، به پایتخت کشور متصل می‌ شود؛ اگر قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای ما نیز دیدن فرمایید.

 ویلاها انواع گوناگونی دارند؛ برای مثال ویلاهایی که در دامنه جنگل قراردارند، ویلاهای جنگلی، ویلاهایی که در شهرهای ساحلی قرار دارند، ویلاهای ساحلی و ویلاهایی که در کوهستان ها قرار دارند، ویلاهای کوهستانی نام دارند؛ یکی از پرطرفدارترین نوع ویلاها، ویلاهای ساحلی هستند؛ زیرا شما با خرید این نوع ویلا، در کمترین زمان ممکن، قابلیت دسترسی آسان و ساده به دریا را خواهید داشت؛ اگر از طرفداران خرید ویلا ساحلی هستید، این ویلای فلت می‌ تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد؛ زیرا دارای یک موقعیت عالی و دسترسی آسان به شهر و ساحل می باشد.

 این ویلای ارزنده به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلاهای فلت به صورت هم سطح با زمین یا با اختلاف چند پله ای از سطح زمین بنا می‌ شوند؛ این نوع ویلاها به دلیل داشتن یک ساختار ساده، دارای قیمت بسیار مناسبی در مقابل ویلا های نیم پیلوت و دوبلکس هستند؛ از همین رو طرفداران زیادی به دنبال خرید ویلا فلت هستند.

متراژ کل زمین این ویلای فلت، ۲۵۵ متر می‌ باشد که ۱۲۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای نوساز که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای ۲ تا خواب می باشد که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند؛ همچنین در اتاق خواب، کمد‌دیواری در نظر گرفته شده است که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

 نمای زیبای این ویلا به صورت نما رومی و از ترکیب سیمان سفید و گچ می باشد که یک نمای سفید را به ارمغان آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسفید دیگر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 سقف این ویلای فلت به وسیله چوب پوشیده و تزئین شده است و کف آن هم سرامیک می باشد؛ در اتاق نشیمن، یک شومینه طراحی شده است که بر زیبایی هر چه تمام تر دکوراسیون داخلی ویلا افزوده است‌.

در باغچه ویلا گیاهان زینتی به همراه درختان مرکبات چندین ساله کاشته شده است؛ اگر شما هم علاقمند به پرورش گیاهان هستید، این ویلا به دلیل داشتن زمین زیاد گزینه خوبی برای شما می باشد.

 اگر بخواهیم به شرایط پرداخت ویلا اشاره کنیم، باید گفت که ویلای دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت بورس ویلا دیدن نمایید.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

مشاورین و کارشناسان بورس ویلا با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات رایگان به شما همراهان عزیز و هموطنان گرامی می باشند؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17970
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره