صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

قیمت
4,400,000,000 تومان
کد ملک 17983
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

سلام به یکایک شما عزیزان دل و همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی و نشاط باشه و در کنار خانواده محترمتون لحظات خوبی رو سپری کنید.

امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن استخردار در شهر جنگلی چمستان را معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، این ویلای نما مدرن استخردار را از دست ندهید.

چمستان از شهرهای جنگلی و توریستی استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل و نور همسایه است؛ چمستان به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به جنگل و کوهستان، طی سال‌ های اخیر در زمینه ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به طوری که در این شهر، مناطق برند و شهرک‌های معتبر و بزرگ متعددی به وجود آمده است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، پیشنهاد می‌ کنم از ویلاهای جنگلی دیگری که در سایت ما قرار داده شده است، دیدن فرمایید.

 برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، کلیک کنید.

متراژ کل مساحت زمین این ویلای دوبلکس، ۳۰۰ متر می باشد که ۲۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است؛ همچنین یک اتاق میهمان نیز در نظر گرفته شده است که به اصطلاح به آن شاه نشین هم گفته می‌ شود؛ این شاه نشین دارای ویدیو آزاد و بی نظیری می باشد.

 این ویلا به صورت دوبلکس و با نمای مدرن طراحی شده است؛ نمای مدرن زیبایی و جلوه خاصی می باشند که امروزه در شمال کشور بیشتر دیده می شوند؛ ویلاهای نما مدرن برای افرادی که به دنبال ویلاهای به روز و جدید هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن بیشتر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 ویلای دوبلکس در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است؛ همچنین علاوه بر نگهبانی دائم، دوربین مداربسته نیز در این شهرک در نظر گرفته شده است تا امنیت ویلا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند؛ اگر امنیت ویلا برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا شهرکی است‌.

 تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم، باید گفت این ویلا دارای مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با چوب تزئین شده و همچنین تمامی لوسترها و هالوژن ها نصب شده است؛ پوشش کف ویلا هم از سرامیک می باشد؛ دیوارهای اتاق خواب با کاغذ دیواری های مرغوب و زیبا پوشیده شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 یکی از مزیت های مهم و شاخص ویلا، داشتن استخر داخلی یا همان استخر چهار فصل می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار می‌ توانید از سایر ویلا های  استخر دار بورس ویلا دیدن فرمایید.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

برای  دریافت راهنمایی بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، مشاورین و کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17983
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره