صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس لاکچری سنددار در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس لاکچری سنددار در نوشهر

قیمت
13,000,000,000 تومان
کد ملک 17984
زمین
750 متر مربع
بنا
975 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری سنددار در نوشهر

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در این آگهی قصد دایم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری سنددار در نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای تریبلکس در شهر گردشگری و توریستی نوشهر بنا شده است؛ نوشهر یکی از شهرهای غربی استان مازندران محسوب می شود که با شهرهای نور، چالوس و رویان همسایه می باشد؛ شاید برایتان سوال باشد که چرا شهر نوشهر به یک شهر توریستی تبدیل شده است؟ با ما همراه باشید تا باهم به این سوال پاسخ دهیم.

نوشهر به دلیل مجاورت با دریای خزر و همچنین قرار گیری در دامنه جنگل، دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی می باشد؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند این شهر را انتخاب می کنند.

چنانچه قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است نیز دیدن فرمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا 750 متر و زیربنای آن هم 975 متر می باشد؛ در این ویلا 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ این ویلا کاملا نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 اسناد و مدارک این ویلای استخردار شامل مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد؛ چنانچه مدارک ویلا برای شما مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید ویلا سنددار است.

 این ویلا دارای استخرداخلی چهارفصل، سونا و جکوزی می باشد که از مزیت های مهم این ویلای تریبلکس می باشد؛ اگر علاقمند به خرید ویلا استخردار را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای استخردار سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 این ویلا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ همچنین علاوه بر این شرایط، قابل معاوضه با ملک در تهران نیز می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 ویلاهای تریبلکس دارای ساختار 3 طبقه ای می باشد؛ تنها افراد کمی از جامعه قدرت خرید این نوع ویلا را دارند؛ زیرا ویلای تریبلکس به دلیل داشتن ساختاری لاکچری، قیمت زیادی هم دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای تریبلکس سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 17984
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره