صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در سعادت آباد

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در سعادت آباد

قیمت
5,500,000,000 تومان
کد ملک 18016
زمین
350 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار در سعادت آباد چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق بوده باشه.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی و بررسی یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن استخردار در منطقه برند سعادت آباد چمستان بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا سعادت آباد را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی و کوهپایه استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل داشتن لوکیشن عالیو همچنین آب و هوای بسیار مطلوب، طی سال های اخیر در زمینه ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل در این شهر، مناطق برند و شهرک های بزرگ و زیبایی پدیدار شده است؛ یکی از این مناطق برند، روستای سعادت آباد می باشد؛ سعادت آباد یکی از روستاهای جنگلی شهر چمستان می باشد؛ سعادت آباد با روستاهای امیر آباد، ایرکا و میرنا در یک خیابان قرار دارد و با این روستا همجوار می باشد.

 این ویلا دارای نمای مدرن شیشه و آجری می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ شیشه ای که در نمای آن استفاده شده است، زیبایی نمای ویلا را چندین برابر کرده است؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما مدرن ما دیدن فرماید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۳۵۰ متر و زیربنای آن ۵۰۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز تعبیه شده است که شما می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

در حیاط ویلا استخر با تمامی تجهیزات کامل و موتورخانه در نظر گرفته شده است؛ البته ناگفته نماند که این ویلا دارای سونا خشک و جکوزی هم می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 طراحی و دکوراسیون داخلی این ویلا فوق العاده زیبا و مهیج می باشد؛ لوستر های آن نصب و پوشش کف ویلا هم از سرامیک باشد؛ در اتاق نشیمن، شومینه دیواری در نظر گرفته شده است که بر زیبایی آن افزوده است؛ همچنین تی وی باکس نیز در این اتاق طراحی شده است؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت‌ های درجه یک، هود و گاز رو میزی می باشد.

 این ویلای نوساز دارای تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز می باشد.

در طبقه سوم، روف گاردن در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید در آن به پرورش انواع گل و گیاهان زینتی پرداخته و آن را به سلیقه خود دیزاین کنید؛ همچنین چشم انداز آن آزاد و به سمت جنگل های سرسبز و کوه های استوار شمال کشور می باشد.

 یکی از مهم ترین شاخص ها در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، اسناد و مدارک آن ملک می‌ باشد که خوشبختانه این ویلای تریبلکس استخردار، دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ چنانچه شما هم از آن دسته مشتریانی هستید که خرید ویلا سنددار برای شما در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

از این که تا اینجای آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18016
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره