صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نماسنگ استخردار در چمستان

خرید ویلا تریبلکس نماسنگ استخردار در چمستان

قیمت
4,300,000,000 تومان
کد ملک 18017
زمین
280 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نماسنگ استخردار در چمستان

 سلام خدمت همه هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز با شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس نماسنگ استخردار در چمستان؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، با ما همراه باشید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد؛ این شهر با شهرستان های آمل و نور همسایه است؛ چمستان که از توابع بخش مرکزی شهرستان نور محسوب می شود، به دلیل داشتن روستاهای جنگلی متعدد، ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، ویلاهایی که در شهر چمستان بنا شده اند گزینه مناسبی برای شما می باشند.

 این ویلای تریبلکس دارای نمای سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند، مورد توجه بسیاری از مشتریان هستند؛ از مزایای مهم خرید ویلا نماسنگ، مقاومت بالای سنگ در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی دمای هوا است؛ همین مقاومت بالا موجب می شود که نمای این نوع ویلا طی سال های طولانی زیبایی خود را حفظ کند.

طراحی این ویلای نماسنگ به صورت تریبلکس می باشد؛ ویلاهای تریبلکس که دارای ساختاری 3 طبقه ای هستند، دارای قیمت بالایی نیز می باشند؛ زیرا این نوع ویلا دارای زمین و زیربنای بالا می باشند؛ همچنین ویلاهای تریبلکس اغلب به صورت مدرن و لاکچری و با تمامی تجهیزات از جمله استخر و ... بنا می شوند؛ چنانچه قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای تریبلکس سایت تخصصی بورس ویلا دیدن فرمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا 280 متر و زیربنای مفید آن هم 350 متر می باشد؛ یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از خریداران را درگیر می کند، این است که چگونه در 280 متر زمین می توان بنایی به متراژ 350 متر ساخت؟ در اینجا باید بگویم که این ویلا دارای 3 طبقه می باشد که مجموع مساحت هر طبقه برابر با 350 متر است.

 این ویلای تریبلکس نماسنگ دارای 4 اتاق خواب می باشد که تمامی آن ها به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده اند؛ ناگفته نماند که سقف حمام و سرویس های بهداشتی، آسمان مجازی کار شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا از جمله آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 در حیاط این ویلا علاوه بر باغچه کاری زیبا، یک استخر سر باز طراحی شده است که دارای تجهیزات کامل می باشد؛ شما با خرید ویلا استخردار، علاوه بر لذت بردن از سکونت در ویلای شخصی، می توانید در کنار خانواده محترمتان از استخر شخصی خود نهایت لذت را ببرید.

 به لطف اختلاف سطح 3 طبقه ایی، این ویلای لاکچری دارای چشم انداز فوق العاده زیبا به سمت جنگل و کوهستان می باشد.

پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده و با لوستر و نور مخفی تزئین شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد.

 

 از اینکه برای خرید ویلا در شمال سایت ما را برگزیدید از شما سپاس گذاریم.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18017
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره