صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

قیمت
20,000,000,000 تومان
کد ملک 18023
زمین
500 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

 سلام به همه همراهان محترم و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کرده باشید؛ همچنین عید سعید فطر رو به همه مسلمانان عزیز تبریک و شادباش عرض می کنم.

 امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار شهرکی در شهر نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

شهر نوشهر یکی از شهرستان‌ های بزرگ و مهم غربی استان مازندران می باشد که با شهر های محمود آباد، چالوس و نور همسایه است؛ نوشهر به دلیل مجاورت با دریای خزر و همچنین جنگل‌ های سرسبز، سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد که به این شهر سفر می کنند؛ به همین دلیل این شهر به یکی از قطب های توریستی غربی استان مازندران تبدیل شده است؛ افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، بی‌ شک شهر نوشهر را برای خرید خود انتخاب می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده‌ است دیدن فرمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۵۰۰ متر و زیربنای آن‌ هم ۷۰۰ متر می باشد؛ در این ویلای لاکچری، ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آنها مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی را فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا که به صورت تریبلکس بنا شده است، دارای سند شش دانگ می باشد؛ همچنین علاوه بر سند، دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار هم می باشد؛ چنانچه برای شما خرید ویلا سنددار اهمیت زیادی دارد تا از مشکلات حتمالی به دور باشید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 یکی دیگر از مزیت های بسیار عالی و جذاب این ویلا، موقعیت مکانی و لوکیشن بسیار مناسب آن می باشد؛ به طوری که فاصله این ویلا تا دریا 500 متر می باشد؛ یعنی شما با طی مسافت بسیار کم با پای پیاده، می توانید به ساحل رفته و از دریای خزر لذت ببرید؛ به همین دلیل، چشم انداز این ویلا کاملا آزاد بوده و به سمت دریای خزر می باشد که یک فضای بسیار دلنشینی را ایجاد کرده است.

 این ویلای استخردار با وسایل کامل و به صورت فول مبله یا فول فرنیش به فروش می رسد؛ یکی از مزایای مهم خرید ویلا مبله، صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد؛ زیرا معمولا وسایلی که در داخل ویلا قرار دارد به نسبت بازار قیمت مناسب تری دارد؛ همچنین شما با خرید این نوع ویلا، نیاز نیست برای خرید لوازم خانه وقت بگذارید.

 در این ویلا، یک استخر داخلی همراه با تمامی تجهیزات و موتورخانه در نظر گرفته شده است؛ از مزیت های استخر داخلی، می توان گفت شما در هر زمان و در هر فصلی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر کلیک کنید.

 تاسیسات گرمایشی این ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری می باشد و همچنین تاسیسات سرمایشی آن شامل کولر اسپلیت است.

 در طبقه آخر که چشم‌ انداز دریا را برای شما به ارمغان آورده است، یک آلاچیق بزرگ و دلباز در نظر گرفته شده است که شما می توانید در کنار خانواده محترمتان از آن استفاده کنید.

 اگر توانایی خرید ویلا لاکچری را دارید و می توانید هزینه زیادی را بپردازید، بی شک این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد؛ زیرا تمامی امکاناتی که یک ویلای ایده‌آل باید آن را داشته باشد، دارد.

 

شما برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین و متخصصین حرفه ای املاک بورس ویلا در ارتباط باشید؛ کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18023
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره