صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در چمستان

خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در چمستان

قیمت
1,550,000,000 تومان
کد ملک 18027
زمین
220 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا طرح دوبلکس شهرکی در چمستان

 سلام و عرض ادب و احترام به یکایک شما عزیزان و سروران گرامی؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و روزهای خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای طرح دوبلکس شهرکی در شهر جنگلی چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلای نما رومی را از دست ندهید.

 همانطور که در عنوان آگهی آمده، این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان از توابع بخش شهرستان‌ نور می‌ باشد که با شهرستان های آمل و نور همجوار است؛ شهر چمستان به دلیل داشتن موقعیت جنگلی طی سال‌ های اخیر در صنعت ساخت و ساز ویلا، پیشرفت زیادی داشته است؛ همین پیشرفت در صنعت ویلا سازی موجب شده است که فرصت های شغلی متعددی در این شهر پدیدار شود؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا چمستان هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده‌ اند دیدن فرمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۲۰ متر و زیربنای آن هم ۱۳۰ متر می باشد؛ در این ویلا دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ همچنین ناگفته نماند که انشعابات آب، برق و گاز این ویلا به طور اختصاصی و جداگانه نصب می باشد.

 این ویلای شهرکی به صورت نیم پیلوت اما با طرح دوبلکس بنا شده است؛ ویلای نیم پیلوت به ویلاهایی ابلاغ می شود که دارای یک ساختار یک و نیم طبقه ای باشد؛ همین ساختار یک و نیم طبقه ای موجب پدیدار شدن انباری و پارکینگ مسقف در این نوع ویلاها می شود؛ در ویلای نیم پیلوت، اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح از اتاق نشیمن طراحی می‌ شوند؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به ویلای دوبلکس و تریبلکس، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 نمای این ویلا به صورت نما رومی و با ترکیب گچ و سیمان طراحی شده است؛ چنانچه از علاقمندان خرید ویلا نما رومی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما رومی سایت بورس ویلا دیدن فرمایید.

 دکوراسیون و متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا می باشد؛ به طوری که دیوارهای این ویلا با کاغذدیواری های لوکس و مرغوب تزئین شده است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز با کناف طراحی شده است.

آشپزخانه آن نیز مجهز به کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد.

لوکیشن و موقعیت مکانی این ویلا بسیار مناسب و عالی بوده، به گونه ای که فاصله آن تا جاده اصلی تنها 200 متر می باشد.

به لطف اختلاف سطح 2 طبقه ای و تراس های دلبازی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، چشم انداز زیبا و آزاد این ویلا به سمت جنگل های سر سبز شهر چمستان می باشد.

.از دیگر مزیت های مهم این ویلا، امنیت بالای آن می باشد؛ به دلیل شهرکی بودن و نگهبانی دائم، درجه امنیت این ویلا در سطح بسیار بالایی قرار دارد؛ اگر برای شما هم امنیت ویلا در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا شهرکی است.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین نا گفته نماند که این ویلا کاملا نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، همکاران و مشاورین حرفه ای ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ ما باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18027
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره