صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ نیم پیلوت شهرکی در آمل

خرید ویلا باغ نیم پیلوت شهرکی در آمل

قیمت
2,450,000,000 تومان
کد ملک 18028
زمین
400 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت شهرکی در آمل

 سلام خدمت همراهان محترم سایت تخصصی املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت شهرکی در آمل با شما همراه هستیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا در منطقه جنگلی شهرستان آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای مرکزی استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، دارای جنگل و کوهستان های متعددی می باشد؛ به همین دلیل این شهر طی سال های نه چندان دور در زمینه ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است؛ اغلب ویلاهایی که در این شهر بنا می شوند، روستایی و جنگلی هستند؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا جنگلی هستید، بی شک شهرستان آمل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید شما می باشد؛ همچنین برای مشاهده و خرید ویلا آمل کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر توریستی بنا شده اند، دیدن کنید.

 همانطور که در عنوان این آگهی خواندید، این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته بنا شده است؛ به همین دلیل امنیت آن کاملا تضمین شده و در سطح بالایی قرار دارد؛ چنانچه شما عزیزان هم فقط روزهای خاصی از سال را به شمال و ویلای خود سفر می کنید و امنیت آن برای شما مهم است، پیشنهاد تیم بورس ویلا به شما هموطنان عزیز، خرید ویلا شهرکی است.

 متراژ کل زمین این ویلای شهرکی، ۴۰۰ متر می باشد که ۲۰۰ متر آن را زیربنای مفید آن تشکیل داده است؛ دو اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

ویلای نیم پیلوت نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات ویلا از جمله آب، برق و گاز به طور اختصاصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

نمای زیبای این ویلا از ترکیب سنگ و آجر می‌ باشد که یک چهره بسیار زیبا و چشم نوازی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ سنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمای هوا دارد در صنعت ویلا سازی مورد استفاده های گوناگونی قرار می گیرد؛ همین مقاومت بالای سنگ موجب می شود که نمای سنگی طی  سال‌ های طولانی بتواند زیبایی خود را حفظ کند و مانند روز اول به نظر برسد؛ ترکیب آجر و سنگ در کنار هم بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

  به لطف متراژ بالای زمین ویلا، به آن ویلا باغ گفته می شود؛ زیرا دارای باغچه بسیار زیبا می باشد که در آن انواع گل و گیاهان به همراه درختان چندین ساله کاشته شده است؛ اگر علاقه به باغبانی و پرورش گل و گیاهان دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ همچنین در باغچه آن آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است.

 طراحی داخلی ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ به طوری که سقف آن کناف کاری شده و تمامی لوستر ها نصب می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و دیوارهای آن نیز با کاغذ دیواری های مرغوب و درجه یک تزیین شده است؛ در اتاق نشیمن یک شومینه در نظر گرفته شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به هود، گاز رومیزی و کابینت می باشد.

 ویلای نیم پیلوت از آنجا که دارای قیمت مناسبی نسبت به ویلای تریبلکس و دوبلکس می باشد، بین ویلا های میان رده قرار دارد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، یقینا خرید ویلا نیم پیلوت گزینه مناسبی برای شما است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی درج شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار دارد مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18028
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره