صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ ارزنده در محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ ارزنده در محمودآباد

قیمت
900,000,000 تومان
کد ملک 18029
زمین
150 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ ارزنده در محمودآباد

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشید و در روزهای آینده، بهترین اتفاقات زندگیتون رقم بخوره.

امروز قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ ارزنده در محمودآباد بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا ارزنده را دارید، این ویلا را از دست ندهید.

 محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که به دلیل دارا بودن سواحل زیبای دریای خزر، همواره مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران از اقصا نقاط کشور بوده است؛ شهر محمودآباد با شهرهای سرخ رود، آمل و نور همسایه می باشد؛ این شهر به دلیل توریستی بودن و همچنین ساحلی بودن، ویلاهای ساحلی متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل کسانی که علاقه به دریا و خرید ویلا ساحلی را دارند، این شهر را برای سرمایه گذاری و خرید ویلا انتخاب می کنند.

 این ویلای نیم پیلوت دارای نمای سنگی بسیار زیبا می باشد؛ویلاهای نماسنگی دارای قیمت بیشتری در مقابل سایر ویلاها می باشند؛ زیرا قیمت سنگ به دلیل مقاوت بالای، بیشتر از سایر مصالح می باشد؛ به همین دلیل، ویلاهای نماسنگ طی سال های طولانی زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کنند؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نماسنگ هستید، حتما از سایر ویلاهای نماسنگ سایت ما دیدن کنید.

 همانطور که در بالا به آن اشاره شد، این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل ساده تر بودن در مقابل ویلاهای تریبلکس و دوبلکس، دارای قیمت مناسب تری میز نسبت به این ویلاها می باشد؛ البته فکر نکید این نوع ویلا خیلی ارزان هستند؛ این نوع ویلا در دسته ویلاهای میان رده قرار دارند؛ معمولا در این نوع ویلا، اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح چند پله ای ساخته می شوند؛ این اتاق ها هم با پله ی چوبی یا فلزی به اتاق نشیمن متصل می شوند.

 متراژ کل زمین این ویلا 150 متر می باشد که 110 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای ارزنده، 2 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، قیمت بسیار مناسب آن می باشد؛ قیمتی که مالک برای این ویلا تعیین کرده است، باعث شده که این ویلا در دسته ویلاهای ارزان و ارزنده قرار بگیرد؛ پس اگر نمی خواهید خیلی برای خرید ویلا در شمال هزینه کنید و دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلا می تواند یکی از بهترین مورد ها برای شما باشد.

علاوه بر قیمت مناسب و ارزان، این ویلای نماسنگ قابلیت فروش نقد و اقساطی هم دارد؛ یعنی شما بخشی از مبلغ قرارداد را به طور نقد پرداخت کرده و مابقی آن را طی چندین قسط باید بپردازید.

آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ تیم بورس ویلا برای شما عزیزان ویلاهای اقساطی متعددی را آماده کرده اند که شما برای مشاهده و خرید آن ها، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

.پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن هم با کناف طراحی شده است؛ همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد.

موقعیت و لوکیشن این ویلا بسیار مناسب بوده و با جاده اصلی فاصله بسیار کمی دارد؛ همین موقعیت مناسب به جاده اصلی، سهولت در تردد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

با تشکر از همراهخی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18029
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره