صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت شهرکی در چمستان

خرید ویلا باغ فلت شهرکی در چمستان

قیمت
1,580,000,000 تومان
کد ملک 18035
زمین
430 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت شهرکی در چمستان

 سلامی مجدد به همراهان محترم، هموطنان عزیز و ارجمند؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم تندرست و سلامت، به دور از بیماری کرونا، حال دلتون خوب باشه.

 امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت شهرکی در چمستان بپردازیم.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که با شهر های آمل و نور همسایه است؛ چمستان یکی از اولین مناطق استان مازندران بود که در صنعت ویلاسازی پیشرفت چشم گیری داشته است؛ به همین دلیل، مناطق برند متعددی در این شهر پدیدار شده است؛ شما هم برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا ۴۳۰ متر و زیربنای آن هم ۱۱۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که یکی از آن ها مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 ویلای فلت به ویلاهایی گفته می شود که همکف با زمین هستند یا با اختلاف چند پله ای از سطح زمین طراحی می شوند؛ ویلای فلت به دلیل داشتن ساختاری ساده، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند، این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ اگر به دنبال خرید ویلا فلت هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای فلت سایت بورس ویلا دیدن نمایید.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی دائم بنا شده است؛ ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته، امنیت بالایی دارد؛ به همین دلیل کسانی که امنیت ویلا برایشان مهم است، خرید ویلا شهرکی را انتخاب می کنند.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ به طوری که شما پس از ورود به حیاط، فضای سبز آرام بخشی را مشاهده می کنید؛ اگر به پرورش گل و گیاهان علاقه دارید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 این ویلا باغ فلت به صورت مبله و با تمامی تجهیزات به فروش می رسد؛ از وسایلی که در ویلا موجود می باشد، می توان به کولر اسپیلیت، مبل، تلویزیون، فرش، پرده و ... می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا مبله کلیک کنید.

 ویلا باغ به ویلاهایی گفته می شود که دارای متراژ زمین بالایی باشند و در حیاط آن باغچه بزرگی داشته باشد؛ اگر به گل و گیاه علاقه دارید، پیشنهاد تیم بورس ویلا به شما، خرید ویلا باغ است.

 پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن چوبکاری شده است؛ همچنین لوسترهای آن نیز نصب می باشد.

 

 با تشکر از همراهی شما عزیزان.

کارشناسان املاک بورس ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18035
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره