صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا دوبلکس مبله در سرخ رود

خرید ویلا دوبلکس مبله در سرخ رود

قیمت
10,000,000,000 تومان
کد ملک 18045
زمین
500 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مبله در سرخ رود

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم و هم میهنان عزیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم ایام به کامتون بوده باشه.

امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس مبله در شهر ساحلی سرخ رود بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

شهر سرخ رود یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد؛ شاید با خودتان بگویید چرا سرخ رود به یک شهر توریستی تبدیل شده است؟ این شهر به دلیل مجاورت با دریای خزر و دارا بودن سواحل زیبای این دریا، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ سرخ رود از نظر وسعت شهری نسبتاً کوچک است؛ اما بر خلاف وسعت کم، در این شهر ویلاهای متعددی ساخته شده است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، بی‌ شک یکی از گزینه‌های مطلوب، خرید ویلا سرخ رود می باشد.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که همانطور از نامش پیداست، دارای دو طبقه باشد؛ هر یک از این طبقات،  به تنهایی یک واحد مجزا محسوب می شوند؛ زیرا در هر طبقه اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته می شود؛ یکی از معایب خرید ویلا دوبلکس، قیمت بالای آن می باشد؛ البته ناگفته نماند این قیمت بالا به دلیل مساحت بیشتر زمین و زیربنای آن نسبت به سایر ویلاها است.

این ویلای دوبلکس با نمای سنگی تزیین شده است؛ نمای سنگی به دلیل جذابیت و زیبایی خاصی که دارد، امروزه در شمال کشور زیاد دیده می شود؛ در شمال کشور به دلیل زیاد بودن بارش های جوی، به یک نمای مقاوم نیاز است که بتواند در برابر تغییرات دمای هوا مقاومت بالایی نشان دهد و زیبایی خود را طی سال‌ های طولانی حفظ کند؛ به همین دلیل، ما به شما خرید ویلا نماسنگ را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا سنگ دارای مقاومت بالایی می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا ۵۰۰ متر می باشد که ۳۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 یکی دیگر از شاخص های این ملک، مبله بودن آن می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، بی شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما است؛ زیرا دارای تمامی وسایل و تجهیزات داخلی می باشد و هیچ کم و کسری در آن مشاهده نخواهید کرد؛ همچنین تمامی این اجناس از جنس برند هستند.

 سیستم گرمایشی این ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین سیستم سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت می باشد.

پوشش کف این ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است؛ همچنین دیوار اتاق خواب ها از کاغذدیواری های مرغوب و شیک پوشیده شده است.

 لوکیشن و موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی بوده و در یک کوچه آسفالت قرار دارد؛ همچنین دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی و تفریحی بسیار ساده می باشد.

 باغچه کاری که در این ویلا صورت گرفته است، بسیار زیبا و آرامش بخش می باشد؛ در باغچه انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده است؛ همچنین در حیاط، برای زیبایی بیشتر، یک مجسمه و آبنما قرار داده شده است.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

مشاورین املاک بورس ویلا با سال ها سابقه در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور، آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما هموطنان عزیز در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18045
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره