صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا دوبلکس نما آجر در سرخ رود

خرید ویلا دوبلکس نما آجر در سرخ رود

قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 18046
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما آجر در سرخ رود

سلام و عرض ادب و احترام به هم میهنان عزیز و ارجمند؛ صبح آدینتون بخیر؛ امیدوارم امروز یک روز پر انرژی برای همه ی شما عزیزان باشه.

امروز من به اتفاق تیم حرفه ای املاک بورس ویلا، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما آجر در شهر سرخ ود را به شما عزیزان محترم معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما آجر دارید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلای دوبلکس نما آجر در شهر ساحلی سرخ رود بنا شده است؛ اگر به دریا علاقه دارید و می خواهید یک سرمایه گذاری مطمئن در یک شهر مطمئن داشته باشید، خرید ویلا سرخ رود می تواند یک گزینه مطلوب برای شما باشد؛ زیرا مردمان این شهر بسیار مهمان نواز هستند و سال های طولانی است که مردم سرخ رود از مسافرینی که به این شهر سفر می کنند، پذیرایی می کنند.

 خرید ویلا ساحلی دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ زیرا این نوع ویلا دسترسی آسان به سواحل دریا را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ به همین دلیل ارزش ملک آن بیشتر از ویلاهای جنگلی یا کوهستانی است.

 ویلاهای دوبلکس، همان طور که از نامشان پیداست، از دو طبقه تشکیل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت زیربنای بیشتر نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت، برای افرادی که دارای خانواده پر جمعیت می باشند بسیار مناسب است؛ ویلای دوبلکس یکی از انواع مهم ویلا می باشد که امروزه در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته است.

 این ویلای نما آجر دارای ۳۵۰ متر زمین و ۲۵۰ متر زیر بنا می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ البته در اتاق خواب ها کمددیواری نیز قرار داده شده است.

 نمای این ویلای ساحلی، آجری است؛ نمای آجری سال های طولانی در کشور عزیزمان ایران وجود داشته است؛ اما امروزه این نمای ویلا، مدرن تر از قبل در شمال کشور مورد استفاده قرار می گیرد؛ آجر به دلیل داشتن رنگ و لعاب زیبا، مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار می گیرد.

در طبقه آخر یا بهتر بگویم، در طبقه دوم روف گاردن بزرگ و دلباز در نظر گرفته شده است؛ کف روف گاردن با چمن مصنوعی پوشیده شده است؛ به دلیل وسعت بالا، شما می توانید به سلیقه شخصی خودتان آن را تزئین کرده و به پرورش انواع گل و گیاهان مشغول شوید؛ نا گفته نماند که در روف گاردن، آلاچیق بزرگ نیز در نظر گرفته شده است.

 در طبقه اول، استخر چهار فصل به همراه تمامی تجهیزات و وسایل تعبیه شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک کنید.

پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و دیوار ها با کاغذ دیواری تزیین شده است؛ همچنین سقف ویلا نیز کناف کاری شده و با چوب طراحی شده که زیبایی خاصی را برای ویلا به ارمغان آورده است؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد.

اگر بخواهیم به تاسیسات گرمایشی آن اشاره کنیم، باید گفت که این ویلا دارای پکیج و شوفاژ دیواری می باشد.

 

از اینکه تا اینجا کار با ما همراه بودید، بسیار سپاسگزاریم و خوشحالیم که سایت بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18046
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره