صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در چمستان

قیمت
1,400,000,000 تومان
کد ملک 18047
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در چمستان

 سلام به همه ی همراهان محترم سایت بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و به دور از بیماری کرونا، در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به شما یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار جنگلی در شهر چمستان را معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، با ما همراه باشید.

 این ویلای جنگلی در شهر چمستان نور بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل و نور همسایه است؛ یکی از مزیت های خرید ویلا در این شهر، دسترسی آسان به پایتخت کشور، یعنی تهران است؛ چمستان به واسطه همسایگی با آمل، به تهران دسترسی پیدا می کند.

طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت دارای ساختاری زیبا و مهیج است که به همین دلیل، از تمامی فضای موجود در این نوع ویلا بهره برداری می شود؛ این ویلا دارای ساختار یک و نیم طبقه ای است؛ به طوری که اتاق خواب یا اتاق خواب های آن دارای اختلاف ساعت از اتاق نشیمن می باشد؛ همچنین اتاق خواب ها به واسطه پله که معمولاً از جنس چوب است به اتاق نشیمن مرتبط می شود؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلای نه چندان گران هستید، خرید ویلا نیم پیلوت را به شما پیشنهاد می کنیم.

 متراژ کل زمین این ویلا ۲۰۰ متر می باشد که ۱۰۰ متر آن را زیربنای مفید نیم پیلوت ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ این ویلای جنگلی کاملا نو ساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 یکی از مهم ترین ویژگی های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد؛ علاوه بر سند عرصه و عیان، این ویلای نیم پیلوت ارزنده، دارای پروانه پایان کار نیز می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی بورس ویلا دیدن نمایید.

 کف ویلا سرامیک کاری شده و سقف آن نیز با پی وی سی طراحی شده است؛ آشپزخانه آن مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین دیوارهای اتاق خواب ها با کاغذ دیواری های مرغوب تزیین شده است.

 نمای این ویلا نیم پیلوت، سفید و از ترکیب گچ و سیمان می باشد؛ اگر به این نوع نما علاقه مند هستید، ما برای شما ویلاهای نما سفید متعددی را در سایت بورس ویلا آماده کرده ایم که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

موقعیت مکانی این ویلا بسیار مناسب از لحاظ دسترسی به جنگل، شهر و مراکز رفاهی است؛ اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید تا از شلوغی و سر و صدای شهر فاصله بگیرید، این ویلا برای شما عالی می باشد.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18047
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره