صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در سرخ رود

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در سرخ رود

قیمت
6,000,000,000 تومان
کد ملک 18057
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در سرخ رود

سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی، دست به دست هم دهیم تا زنجیره این بیماری خطرناک را از بین ببریم.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن لاکچری در شهر ساحلی سرخ رود را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  این ویلای دوبلکس، در شهر سرخ رود بنا شده است؛ سرخ رود یکی از شهرهای نسبتاً کوچک اما مسافر خیز مازندران می باشد؛ دلیل توریستی بودن سرخ رود، مجاورت با دریای خزر و برخورداری از سواحل زیبا و آرام این دریا می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سرخ رود، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 ویلای دوبلکس به ویلاهایی گفته می‌ شود که دارای دو طبقه باشند؛ از مزیت های مهم ویلاهای دوبلکس، بهره مندی از زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ البته این نوع ویلا برای افراد کهن سال و همچنین افرادی که در تردد از پله مشکل دارند، پیشنهاد نمی شود.

اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای دوبلکس سایت تخصصی بورس ویلا دیدن کنید.

 نمای فوق العاد زیبا و چشم‌ نواز این ویلا از ترکیب کامپوزیت و شیشه می باشد؛ نما مدرن به چند نوع تقسیم می شود؛ برای مثال، جنس بعضی از نماها از سنگ، کامپوزیت و بعضی های دیگر هم از آجر هستند؛ همچنین سازندگانی که قصه ندارند هزینه زیادی برای نمای بیرونی ویلا بپردازند، از گچ و سیمان استفاده می کنند؛ امروزه خرید ویلا نما مدرن برای افرادی که طرح های جدید و به روز را دوست دارند، گزینه بسیار خوبی است.

 این ویلای دوبلکس نما مدرن، ۳۵۰ متر زمین و ۲۵۰ متر زیر بنا دارد؛ در این ویلا چهار اتاق خواب در نظر گرفته شده است؛ تمامی اتاق خواب ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند.

 این ویلای ساحلی هنوز کلید نخورده، نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

  متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ سقف آن کناف کاری شده و به وسیله لوستر، هالوژن و نور مخفی تزیین شده است؛ پوشش کف ویلا سرامیک بوده و دیوارها با کاغذدیواری تزئین شده است.

 از لحاظ سیستم گرمایشی، این ویلا مجهز به پکیج و شوفاژ دیواری می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، بدون شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما است؛ زیرا دارای تمامی ویژگی های یک ویلای مدرن و هوشمند می باشد.

همچنین به دلیل داشتن زمین بالا، وسعت باغچه ویلا نیز زیاد می باشد که شما می توانید در آن به سلیقه خود انواع گل و گیاهان را کاشته و لذت ببرید.

 

 کارشناسان ملک بورس ویلا به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18057
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره