صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ ساحلی سنددار در محمودآباد

خرید ویلا باغ ساحلی سنددار در محمودآباد

قیمت
3,800,000,000 تومان
کد ملک 18066
زمین
500 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1394
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ ساحلی سنددار در محمودآباد

سلام به همه عزیزان و سروران محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ ساحلی سنددار در محمودآباد بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ ساحلی هستید با ما همراه باشید.

 این ویلا باغ همان طور که اشاره شد در شهر محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی و توریستی استان مازندران می باشد که در صنعت ویلاسازی طی سال‌ های نه چندان دور، توانسته است پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ ویلاهایی که در شهر محمودآباد بنا می شوند، ساحلی هستند؛ زیرا این شهر در مجاورت با دریای خزر قرار دارد؛ آیا شما هم علاقمند به خرید ویلا محمودآباد هستید؟ پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهایی که در این شهر ساحلی بنا شده‌ اند دیدن فرمایید.

ویلای فلت یا همکف، به ویلاهایی گفته می شود که همسطح با زمین یا با اختلاف سطح چند پله ای بنا می شود؛ این نوع ویلا دارای مزیت ها زیادی می باشد که ما در این آگهی به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم؛ یکی از مزیت های مهم این نوع ویلا، دسترسی آسان به حیاط و محوطه است؛ به همین دلیل برای کسانی که دارای حیوانات خانگی همچون سگ و گربه می باشند گزینه بسیار مناسبی است؛ همچنین این مزیت برای افرادی که سن بالایی دارند و عبور از پله برایشان سخت است، بسیار عالی می باشد؛ از دیگر مزایای خرید ویلا فلت، قیمت بسیار مناسب آن در مقابل ویلای نیم پلوت، دوبلکس و تریبلکس می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۵۰۰ متر می باشد که ۱۳۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا باغ، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

این ویلا باغ دارای حیاط بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ به لطف متراژ بسیار بالای این ویلا، حیاط آن دارای گل و گیاهان فراوانی می باشد؛ همچنین در حیاط آن، درختان چندین ساله نیز کاشته شده است؛ شما با خرید این ویلا، می توان گفت صاحب یک گلخانه نقلی و شخصی هم خواهید شد؛ پس وقتی در ویلا ساکن هستید، هیچ وقت حوصله تان سر نخواهد رفت؛ زیرا با باغچه و گیاهان می توانید خودتان را سر گرم کنید.

اگر از علاقمندان پرورش گل و گیاه هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا باغ است.

 اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد که یک خرید مطمئن را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید؛ همچنین این ویلا دارای پروانه پایان کار هم می باشد.

سند ها انواع مختلفی دارند؛ برای مثال بعضی از اسناد عبارتند از: سند تک برگ، سند شش دانگ عرصه و عیان، سند اصلاعحات عرضی و ... .

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا نصب و آماده بهره برداری می باشد.

اگر قصد دارید تا دائم در این ویلا ساکن شوید، باید گفت که ویلا در یک منطقه آرام و دنج بنا شده است.

لوکیشن این ویلا بسیار عالی بوده و دسترسی آسان به ساحل و جاده اصلی بسیار ساده می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی کلیک کنید.

یکی از مهم ترین شاخص ها برای خرید ویلا در شمال، شرایط فروش آن می باشد؛ باید گفت که این ویلا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18066
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره