صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نماسنگ شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت نماسنگ شهرکی در چمستان

قیمت
950,000,000 تومان
کد ملک 18097
زمین
170 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ شهرکی در چمستان

سلامی مجدد به همه همراهان گرامی و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لحظات خوشی رو سپری کرده باشید.

 امروز با شما هستیم با یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ شهرکی در چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

ویلای فلت به ویلا های همکفی گفته می شود که با سطح زمین یکی است و یا دارای اختلاف چند پله ای می باشد؛ ویلاهای فلت به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب نسبت به ویلاهای دیگر، همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار داشته است؛ شاید با خود بگویید که چرا خرید ویلا فلت نیازمند صرف هزینه کمتری می باشد؟ این نوع ویلا به دلیل داشتن ساختاری ساده و زیربنای کمتر، دارای قیمت مناسب می باشد.

همچنین افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارند، معمولا این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم فروش آن آسان تر از سایر ویلاها می باشد.

 اگر کسی قصد خرید دو ویلا کنار هم، یا به نوعی دیگر، قصد خرید ویلا دو قلو را دارد، این ویلا برای او بسیار مناسب است؛ زیرا یک دستگاه ویلای دیگر با همین ویژگی های داخلی و خارجی در کنار آن بنا شده است.

 این ویلای فلت ۱۷۰ متر زمین و ۸۵ متر زیربنا دارد؛ همچنین در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 همانطور که در عکس های ویلا مشاهده می کنید، نمای این ویلا سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند، مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار‌ دارند؛ سنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغیرات فیزیکی و شیمیایی دارد، می تواند زیبایی خود را طی سال های طولانی حفظ کند.

اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نماسنگ هستید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای نماسنگ ما دیدن نمایید.

 لوکیشن و موقعیت مکانی، یکی از مهم ترین مسائل در زمینه خرید ویلا در شمال می باشد؛ این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان یکی از شهرهای جنگلی و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد؛ این شهر که او توابع شهرستان نور محسوب می شود، با این شهرستان و شهرستان آمل در مجاورت قرار دارد؛ به دلیل جنگلی بودن این شهر، ویلاهایی که در چمستان بنا می شوند دارای دسترسی آسان به جنگل و همچنین شهر می باشند؛ این ویلای نماسنگ از این موضوع مسثنی نبوده و دارای دسترسی آسان به جنگل و مراکز رفاهی و تفریحی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

کف حیاط ویلا، مانند نمای آن، سنگ کاری شده است؛ در حیاط، باغچه با انواع گل و گیاهان زینتی و رنگارنگ، همچنین درختان چندین ساله در نظر گرفته شده است.

 قیمت این ویلای فلت نماسنگ، بسیار مناسب می باشد؛ امروزه به ویلاهایی که زیر ۱ میلیارد قیمت دارند، ویلای ارزان گفته می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا ارزان بیشتر، کلیک کنید.

 یکی دیگر از مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ اگر امنیت ویلا برایتان مهم است، بهترین پیشنهاد برای شما، خرید ویلا شهرکی است.

 

از اینکه با ما همراه هستید، از شما سپاس گذاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی تعبیه شده است، اقدام نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18097
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره