صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت در چمستان

خرید ویلا باغ فلت در چمستان

قیمت
1,700,000,000 تومان
کد ملک 18157
زمین
430 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت در چمستان

سلام و درود به همه همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت در چمستان را به معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ در چمستان را دارید، با ما همراه باشید.

ویلا باغ به ویلاهایی گفته می شود که دارای حیاط وسیع و متراژ زمین بالایی هستند؛ به لطف همین متراژ بالا، در حیاط این نوع ویلا، باغچه های بزرگ و دلبازی در نظر گرفته می شود؛ به همین دلیل، خرید ویلا باغ برای افرادی که به فضای سبز و کاشت گل و گیاه علاقه مند هستند، بسیار مناسب می باشد.

 این ویلا باغ دارای ۴۳۰ متر زمین و همچنین ۱۱۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ در این ویلا دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و همچنین این ویلای فلت کاملا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

  یکی از مزیت های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ تمامی تجهیزاتی که در این ویلا قرارداده شده است، درجه یک و از اجناس خوب و با کیفیت می باشند؛ از این وسایل، می توان به کولر اسپیلیت، فرش، مبل، یخچال، تخت و ... اشاره کرد.

اگر شما هم قصد خرید ویلا مبله را دارید، پیشنهاد می کنم حتماً با کلیک روی نوشته رنگی شده، از دیگر ویلاهای مبله ما دیدن نمایید.

 این باغ دارای یک لوکیشن بسیار عالی می باشد؛ به گونه ای که دسترسی آن به جاده اصلی بسیار راحت است؛ به همین دلیل سهولت در تردد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این ویلا در یک روستای جنگلی در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان به دلیل قرارگیری در دامنه جنگل های سرسبز شمال کشور، روستاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل کسانی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، شهر چمستان را برای خرید خود انتخاب می کنند.

 طراحی ساختاری این ویلا به صورت فلت می باشد؛ ویلاهای فلت دارای ساختار ساده می باشند و به همین دلیل، قیمت این نوع ویلا بسیار مناسب تر در مقابل سایر ویلاها می باشد؛ ویلاهای فلت همسطح با زمین یا با اختلاف چند پله ای بنا می شوند.

اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای فلت سایت تخصصی املاک بورس ویلا دیدن نمایید.

 

از اینکه سایت بورس کالا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به طور اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18157
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره