صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا باغ فلت نما مدرن استخردار در چمستان

قیمت
2,800,000,000 تومان
کد ملک 18158
زمین
430 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت نما مدرن استخردار در چمستان

 سلام به همه ی هم وطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده عزیز و محترمتان اوقات خوشی را سپری کنید.

 امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت نما مدرن استخردار در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 چمستان که امروزه به یکی از شهرهای توریستی استان مازندران تبدیل شده است، در دامنه جنگل های سر سبز استان مازندران واقع شده است؛ به همین دلیل، یعنی به دلیل مجاورت این شهر با جنگل، ویلاهای جنگلی زیادی در این شهر بنا شده است؛ اگر شما هم به به دنبال دوری از هیاهوی شهر هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی است.

 نمای زیبای این ویلا، به صورت مدرن طراحی شده است؛ امروزه، نماهای مدرن جای نمای سنگی ویلاها را گرفته اند؛ این نوع نما، هم برای فروشنده و هم برای خریدار به صرفه تر می باشد؛ زیرا سنگ دارای قیمت بسیار بالایی می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی بورس ویلا دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۴۳۰ متر و زیربنای آن‌ هم ۱۳۰ متر می‌ باشد؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، دارای ابعاد استاندارد می باشند؛ این اتاق خواب ها به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده اند.

 این ویلا نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی حیاط و فضای سبز این ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ در حیاط، باغچه کاری بسیار آرامش بخش و چشم نوازی صورت گرفته است که در آن انواع گل و گیاهان کاشته شده است.

در حیاط، استخر چهار فصل طراحی شده است؛ امروزه اغلب استخرهایی که طراحی می شوند، مثل حوض هستند و فاقد موتورخانه و تجهیزات هستند؛ اما این استخر دارای تجهیزات کامل می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 همچنین کف حیاط با چمن مصنوعی و سنگ پوشیده شده است.

متریال داخلی این ویلا زیبا و درجه 1 می باشد؛ به گونه ای که دیوارهای ویلا با آیینه کاری و کاغذ دیواری تزئین شده است؛ کف ویلا از سرامیک پوشیده شده است و سقف آن نیز کناف کاری شده که با لوستر تزئین شده است.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.

برای دریافت راهنمایی بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18158
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره