صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت نماسنگ در منطقه بهدشت چمستان

خرید ویلا باغ فلت نماسنگ در منطقه بهدشت چمستان

قیمت
2,000,000,000 تومان
کد ملک 18206
زمین
480 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت نماسنگ در منطقه بهدشت چمستان

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم تو این هوای معتدل و بارانی، حال دلتون خوب باشه.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت نماسنگ در منطقه بهدشت چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ در چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

 چمستان یکی از شهرهای جنگلی غرب استان مازندران می باشد؛ این شهر با شهرستان های آمل و نور همسایه می باشد؛ اما بهدشت، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز شهر چمستان می باشد؛ این منطقه که متشکل از روستا می باشد، به دلیل مجاورت با جنگل، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است.

 طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ ویلای فلت معمولاً دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلای نیم پیلوت، دوبلکس یا تریبلکس هستند؛ این نوع ویلا به دلیل نداشتن پله یا داشتن تعداد کمی پله، برای افرادی که به دلیل کهولت سن یا درد های مفصلی و ... نمی توانند از پله تردد کنند، گزینه مناسبی می باشد؛ همچنین افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارند، این نوع ویلا را برای سرمایه‌ گذاری و خرید خود انتخاب می‌ کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای فلت ما دیدن نمایید.

  این ویلا باغ فلت، دارای ۴۸۰ متر زمین می باشد که ۱۲۰ متر آن را زیربنای فلت آن تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

 این ویلای نماسنگ، نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 همان طور که در ابتدای آگهی گفته شد، در نمای این ویلا از سنگ استفاده شده است؛ سنگ به دلیل زیبایی خاص و همچنین مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمای هوا دارد، همواره مدنظر مشتریان زیادی بوده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 یکی از ویژگی های مهم این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد که به صورت نقد و اقساطی در نظر گرفته شده است؛ امروزه به دلیل مشکلات زیادی از جمله مشکلات اقتصادی، بیماری و ... که در کشور عزیزمان وجود دارد، توانایی خرید در اغلب افراد کاهش چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل، مشتریان زیادی به خرید ویلا اقساطی روی آورده اند.

 حیاط این ویلا که تقریبا سیصد و خورده ای متر می باشد، بسیار دلباز و باصفا می باشد؛ به طوری که در آن، گل و گیاهان زیادی کاشته شده است؛ اگر علاقه به گل کاری و باغبانی دارید، می توانید از این باغچه نهایت لذت را ببرید.

 همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا باغ، می توانید از سایر ویلاهای ما دیدن کنید.

 

مشاورین و کارشناسان ما با سال ها سابقه در زمینه خرید ویلا در شمال، همراه شما عزیزان از صفر تا صد خرید هستند.

چنانچه به مشاوره بیشتر نیاز داشتید، کافیست با مشاورین کارکشته و مجرب ما به صورت آنلاین یا تلفنی در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18206
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره