صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی ساحلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس شهرکی ساحلی در نوشهر

قیمت
35,000,000,000 تومان
کد ملک 18261
زمین
1100 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی ساحلی در نوشهر

 سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم و هموطنان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی ساحلی در نوشهر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این این آگهی با ما همراه باشید.

 نوشهر یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن همین منابع طبیعی، به یک قطب گردشگری استان مازندران تبدیل شده است؛ به دلیل موقعیت مکانی عالی شهر نوشهر، ویلاهایی که در این شهر بنا می شوند، هم ساحلی و هم جنگلی هستند؛ اگر شما هم از طرفداران و علاقمندان خرید ویلا نوشهر هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی، کلیک کنید.

 همانطور که از عنوان آگهی پیداست، این ویلا از 2 طبقه تشکیل شده است به نوعی دیگر، به آن دوبلکس گفته می شود؛ ویلاهای دوبلکس امروزه به دلیل هزینه بیشتری که در ساخت آن می شود، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت دارد؛ به همین دلیل، تنها افراد خاصی از جامعه که توان مالی بالایی دارند می توانند صاحب این نوع ویلا شوند؛ شما برای خرید ویلا دوبلکس، می توانید روی نوشته رنگی شده لمس کرده و سایر ویلاهای دوبلکس سایت تخصصی بورس ویلا را مشاهده نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا 1100 متر و متراژ زیربنای آن، 600 متر می باشد؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 

 

 


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18261
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره