صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار مبله در نوشهر

خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار مبله در نوشهر

قیمت
12,700,000,000 تومان
کد ملک 18264
زمین
700 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار مبله در نوشهر

 سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم املاک بورس ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتون به سر ببرید.

در ابتدا از اینکه سایت تخصصی املاک بورس ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 ویلا باغ به ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که زمین زیادی داشته باشند؛ به لطف زمین زیاد، در این نوع ویلا، باغچه کاری مفصل و زیبایی انجام می‌ شود؛ خرید ویلا باغ برای افرادی که به طبیعت، گل و گیاه علاقه دارند، بسیار مناسب می باشد؛ همچنین کسانی که از آپارتمان نشینی خسته شده‌ اند و می‌خواهند از حیاط و باغچه شخصی خود لذت ببرند، این نوع ویلا بهترین گزینه برایشان می باشد.

  نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که در غرب این استان واقع شده است؛ این شهر به دلیل داشتن دریا و جنگل در کنار هم، به یکی از شهرهای مسافر خیز شمال کشور تبدیل شده است؛ کسانی که می خواهند از سر و صدا و هیاهوی شهر فاصله بگیرند و برای تعطیلات در دامان طبیعت باشند، بدون شک شهر نوشهر را برای تفریح و گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند.

اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نوشهر هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر توریستی بنا شده اند دیدن کنید.

 متراژ کل زمین ۷۰۰ متر می‌ باشد که ۴۰۰ متر آن را زیر بنای دوبلکس ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای دوبلکس ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمام انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی و شخصی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما با خرید این ویلا می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

 این ویلا فول فرنیش یا همان فول مبله بوده و دارای تمامی تجهیزات می باشد؛ به عنوان مثال در این ویلا مبل، فرش، تلویزیون، کولر اسپلیت، تخت خواب و ... قرار داده شده است که شما را از خرید مجدد آن بی نیاز می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا مبله کلیک کنید.

 ویلای دوبلکس همانطور که از نامش پیداست، از دو طبقه مجزا تشکیل می شود که به واسطه راه پله داخلی، طبقات به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن امکانات و مزایای بیشتر نسبت به سایر ویلاها، نیازمند توان مالی بالا تری نیز می باشد.

 یکی از مهم ترین مزایای این ویلا، سنددار بودن آن است؛ چنانچه خرید ویلا سنددار برای شما عزیزان مهم است، این ویلای مبله گزینه خوبی برای شما می باشد.

 متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ به گونه ای که سقف آن با چوب تزیین شده و پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد؛ آشپزخانه مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی است؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، کمددیواری در نظر گرفته شده است.

 باغچه کاری و حیاط سازی این ویلا بی نقص و کامل بوده و همچنین در آن یک آلاچیق بزرگ نیز تعبیه شده است.

 

 با تشکر از همراهی شما مهربانان.

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با کارشناسان و مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18264
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره