صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در نوشهر

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در نوشهر

قیمت
1,700,000,000 تومان
کد ملک 18344
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
2
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در نوشهر

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان و همونان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و از شر بیماری کرونا در امان باشید.

امروز در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت نماسنگ ارزنده در نوشهر؛ پس اگر قصد خرید ویلا در این شهر ساحلی و جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

نوشهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر، سالانه میزبان مسافران متعددی می باشد که از اقصا نقاط کشور به این شهر سفر می کنند؛ این شهر که در غرب استان مازندران واقع شده است با شهرهای چالوس و نور همجوار می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید، بدون شک این شهر گزینه مناسبی برای شما می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

 طراحی این ویلا به صورت فلت می‌ باشد؛ ویلای فلت، به ویلاهایی گفته می‌ شود که به صورت همکف با سطح زمین یا با اختلاف چند پله ای ساخته می شوند؛ این نوع به دلیل قیمت مناسبی که دارند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ چنانچه شما هم از طرفداران این نوع ویلا هستید و به روایتی دیگر، قصد خرید ویلا فلت را دارید، با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای فلت سایت بورس ویلا دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۰۰ متر می باشد که ۱۰۰ متر آن را زیربنای مفید آن تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلای فلت در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و پس از فروش ویلا، تمام این امتیازات به نام مالک جدید آن، تغییر مالکیت داده می شود.

 نمای زیبا و جذاب این ویلا، سنگی است؛ سنگ به دلیل مقاومت بالا، طی سالهای طولانی می تواند زیبایی خود را حفظ کند؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل هزینه بیشتری که در نمای آن می شود، دارای قیمت بیشتری می باشد.

 پوشش کف ویلا از سرامیک های مرغوب و درجه یک بوده و همچنین سقف آن با کناف طراحی و به وسیله هالوژن و نور مخفی زینت داده شده است.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد.

 اتاق خواب های این ویلا در ابعاد استاندارد طراحی شده است.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا می باشد که شما عزیزان می توانید انواع گل و گیاهان را در آن بکارید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

از اینکه تا انتهای این آگهی ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده استفاده کرده و با ما در تماس باشید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18344
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره