صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در نوشهر

خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در نوشهر

قیمت
40,000,000,000 تومان
کد ملک 18345
زمین
1130 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری سنددار در نوشهر

 سلامی مجدد به همراهان عزیز سایت تخصصی بورس ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لبتون همیشه خندون.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری سنددار در نوشهر بپردازیم؛ پس اگر در فکر خرید ویلا باغ در نوشهر هستید، این ویلای فول امکانات را از دست ندهید.

 ویلا باغ به ویلاهایی گفته می شود که بالای ۴۰۰ متر زمین داشته باشند؛ البته ناگفته نماند که این متراژ زمین ممکن است از ۳۰۰ یا ۳۵۰ متر نیز شروع شود؛ افرادی که علاقه زیادی به پرورش گیاهان دارند و به نوعی دیگر، علاقه به طبیعت دارند، خرید ویلا باغ گزینه بسیار مناسبی برای آن ها می باشد؛ چنانچه شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد می کنم از سایر ویژه باغ‌های ما دیدن کنید.

 شهر نوشهر از شهرهای غربی استان مازندران می باشد که دارای سواحل زیبای دریای خزر و جنگل های سر سبز شمال کشور می باشد؛ از مزیت های مهم خرید ویلا نوشهر، بهره مندی همزمان از دریا و جنگل می باشد.

 طراحی ساختاری این ویلا به صورت فلت می باشد؛ افرادی که می خواهند به راحتی به حیاط دسترسی داشته باشند و یا عبور و تردد از پله برایشان سخت است، معمولا این نوع ویلا را برای اسکان خود انتخاب می کنند؛ همچنین این نوع ویلا به دلیل ساختاری ساده، اغلب دارای قیمت کمتری نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ اگر شما هم از طرفداران این نوع ویلا هستید و قصد خرید ویلا فلت را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای سایت بورس ویلا دیدن نمایید.

 یکی از مهم ترین مزیت این ویلای لاکچری، شهرکی بودن آن می باشد؛ این ویلا در یک شهرک برند هکتاری بنا شده است؛ وقتی از شهرکی بودن یک ویلا سخن می گوییم، باید خاطر نشان کنیم که این نوع ویلا به دلیل محصور بودن و داشتن نگهبانی دائم به همراه دوربین مداربسته، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ پس یقینا خرید ویلا شهرکی برای افرادی که می خواهند ویلایشان همواره دارای امنیت بالایی باشد، گزینه مناسبی است.

 متراژ کل زمین این ویلا ۱۱۳۰ متر می باشد که ۷۰۰ متر آن را زیربنای مفید آن تشکیل داده است؛ در این ویلا ۴ اتاق خواب مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است.

تمامی اتاق های این ویلا باغ فلت، در ابعاد استاندار در نظر گرفته شده اند و دلباز می باشند؛ همچنین در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید وسایلی که کمتر استفاده می کنید را در آن قرار دهید.

 شهرکی بودن یکی از مزایای مهم این ویلا است که به طور کامل به آن پرداختیم؛ اما مهم تر از آن، سنددار بودن ویلا می باشد؛ این ویلای لاکچری، دارای سند مالکیت شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ سند شش دانگ امروزه در کشور ما از مهم ترین و با ارزش ترین اسناد می باشد.

علاوه بر شرایط فروش نقد و اقساط، این ملک قابلیت جا به جایی یا معاوضه با ملک در شهر تهران را نیز دارا می باشد.

 شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 در این ویلا یک استخر با تمامی تجهیزات و موتورخانه در نظر گرفته شده است؛ اگر از علاقمندان خرید ویلا استخردار هستید، ما در سایت بورس ویلا، ویلاهای استخردار متعددی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید از آن ها دیدن فرمایید.

ویو و چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا، آزاد بوده که یک فضای دلنشین و آرامش بخش را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم؛ شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان و مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • کد ملک 18345
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
پیام شما:
ثبت درخواست مشاوره