سرمایه گذاری با هدف خرید زمین

سرمایه گذاری در شمال به اشکال مختلف امکانپذیر می باشد. سرمایه گذاری یا به صورت خرید ویلا ، خرید آپارتمان و یا خرید زمین در شمال انجام می گیرد. یکی از به صرفه ترین و سود آورترین روش های سرمایه گذاری ، می تواند خرید زمین در شمال باشد. شاید در ابتدا هدف از خرید زمین برای خریدار فقط جنبه ساخت ویلا و یا ملک در آن باشد اما با آغاز روند ساخت و ساز  و به فروش رساندن ویلا، حلاوت و طعم فروش بسیار به مذاق فروشنده و سازنده ملک شیرین خواهد آمد. چه بسا که این روند همچنان ادامه یابد.

از این رو می توان بیان نمود که خرید زمین در شمال می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و هدفمند در آینده را برای شما برنامه ریزی کند. اما قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید زمین می بایست هدف و مقصود اصلی تان را از این نوع معامله مشخص و تبیین نمایید. بسیاری از افراد با هدف ساخت و ساز ویلا اقدام به خرید زمین در شمال می نمایند که این امر یکی از مهمترین دلایل افزایش اهمیت خرید و فروش زمین در شمال به حساب می آید.

در بین استان های شمالی کشور ، مازندران به لحاظ موقعیت و توریست پذیر بودن آن بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و شرکت های عمرانی قرار گرفته است. برخورداری از آب و هوایی سالم و مطبوع در کنار تفرجگاه ها و جاذبه های بی شمار آن یکی از اهداف اصلی سرمایه گذاری در این استان می باشد. 

مازندران دارای شهرهای متعددی جهت خرید زمین و سرمایه گذاری برای ساخت و ساز ویلا می باشد. هر یک از شهرهای این استان همچون رامسر ، نوشهر ، محمود آباد و ... از پتانسیل های لازم جهت ساخت و ساز ویلا برخوردار می باشند. از این رو برای کسانی که حتی با سرمایه کم اقدام به خرید زمین در یکی از این شهرها می نمایند، می تواند بسیار جذاب واقع گردد. از آنجا که قیمت خرید زمین به مراتب از قیمت خرید ویلا در شمال ارزان تر می باشد ، از این رو با داشتن سرمایه ای کم نیز می توانید اقدام به خرید زمین نموده و شروع به ساخت و ساز ویلا در آن نمایید.

یکی از اهداف سرمایه گذاری ، خرید زمین در شمال می باشد.یکی از اهداف سرمایه گذاری ، خرید زمین در شمال می باشد.


آشنایی با چگونگی سرمایه گذاری در شمال از طریق خرید زمین


 

هدف و قصد اصلی از سرمایه گذاری از طریق خرید زمین در شمال

هدفمند بودن و داشتن برنامه ریزی در هر مرحله ای از زندگی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در زندگی به  حساب آید. مهمترین اقدام قبل از خرید زمین در شمال و یا هر منطقه ای دیگر ، می بایست هدف تان از خرید زمین مشخص گردد. اگر قصد و نیت اصلی ، ساخت و ساز ویلا در زمین می باشد، می بایست زمینی با نوع کاربری مسکونی خریداری شود . اگر هدف از خرید زمین، باغداری و کشاورزی می باشد که بالطبع نوع کاربری زمین هم می بایست در این زمینه لحاظ گردد. گاهی هم هدف از خرید زمین ، فقط داشتن یک قطعه زمین برای سود دهی در آینده می باشد.

آنچه که در همه موارد بالا ، مهم و با اهمیت می باشد توجه به میزان سرمایه و پس انداز شما در هنگام خرید زمین می باشد. اینکه با چه نوع کاربری ، زمین را خریداری می کنید و اینکه در چه محیط و یا موقعیتی زمین تان وجود دارد ، همگی بستگی به میزان سرمایه گذاری شما دارد.

همچنین یکی از مهمترین الزامات توجه به خرید زمین ، داشتن و برخورداری زمین از سند شش دانگ می باشد. وجود سند ، پشتوانه اعتبار خرید زمین تان می باشد. بدون سند ، در واقع معامله از بُن غلط و اشتباه می باشد. چنانکه آمارها نشان می دهد بسیاری از فروشندگان با هدف فریب دادن خریداران ، زمین هایی قلابی و بدون داشتن شرایط لازم برای ساخت و ساز را به آنان می فروشند . این امر از هر سو ضرر و زیان مادی و معنوی بی شماری را نصیب خریداران می نماید. پس می بایست در هنگام خرید همه جوانب را از قبل برنامه ریزی نمود.

همچنین بهره بردن از یک مشاور املاک با تجربه در تمامی لحظات خرید زمین، می تواند به عنوان یک وکیل حاذق و آشنا به خرید و فروش زمین به کمک و یاری شما آید.

خرید زمین در شمال

 

خرید زمین در شمال

مشاور املاک یک پشتوانه محکم برای خریدار به حساب می آید. یک مشاور حاذق می بایست از دانش و اطلاعات لازم در زمینه شغلی خود برخوردار باشد . مهارت و تبحر یکی از مهمترین شرایط لازم برای مشاور املاک می باشد. همچنین امروزه با توجه به رشد روزافزون اینترنت و گستردگی شبکه های اجتماعی ، خرید و فروش زمین و یا ملک از طریق این شبکه ها ، کار را بسیار آسان نموده است. بنابراین مشاورین املاک می بایست در کنار خدمات حضوری خود از یک سیستم هوشمند و قوی ارتباطی نیز برخوردار باشند.

همچنین از خصوصیات بارز و مهم یک مشاور املاک ، قدرت ارتباط و انتقال مفاهیم میان خریدار و فروشنده می باشد. این موضوع به تجربه و میزان مهارت بالای مشاورین املاک باز می گردد که بورس ویلا با سابقه چندین ساله خود و کادر مجرب در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.